Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjen lidt ekstra penge

Side 3 ud af 5 (48 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk at opgive det på selvangivelsen.

Iøvrigt har jeg aldrig hørt om nogen, der er blevet rige på at bruge PTC sider.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Og hans forklar lige det med dårlig eksponering når siden betaler dig for at klikke på et link de er fuldstændig ligeglade med om du køber noget kigger på noget eller hvad du gør bare man er på siden i 20 sek. De tjener penge ved at folk betaler dem penge for at få vist et link, de har udbetalt mere en 120000$,

Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolaj ved ikke om jeg vil kalde det at blive rig men har set op til flere der har fået udbetalt 3-4000$ det er ikke at blive rig men det er da helt klart ekstra penge

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik:

Og hans forklar lige det med dårlig eksponering når siden betaler dig for at klikke på et link de er fuldstændig ligeglade med om du køber noget kigger på noget eller hvad du gør bare man er på siden i 20 sek. De tjener penge ved at folk betaler dem penge for at få vist et link, de har udbetalt mere en 120000$,

 

Det er sikkert links fra affiliatenetværk, som brugerne betaler for at andre brugere skal klikke på. Hverken affiliatenetværket eller annoncøren aner at annoncen bliver smidt op på en PTC side. Sådan noget klik fraud er med til at gøre klikpriserne lavere på annoncering, fordi kvaliteten/konverteringen er så ekstremt ringe.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

De fleste der betaler for at få deres links ind på siden er folk der selv har en PTC side eller folk der gerne vil havde medlemmer under sig i en anden PTC side

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik:

Og hans forklar lige det med dårlig eksponering når siden betaler dig for at klikke på et link de er fuldstændig ligeglade med om du køber noget kigger på noget eller hvad du gør bare man er på siden i 20 sek. De tjener penge ved at folk betaler dem penge for at få vist et link, de har udbetalt mere en 120000$,

Gerne.

Hvis nogen skal betale for at få vist deres annonce, ønsker de sig en eksponering, der konverterer så godt som muligt.
De eksponeringer, som du tilbyder annoncørerne er værdiløse, fordi de enkelte medlemmer af din pyramide kun er interesserede i at være eksponeret for annoncen i præcis så lang tid, det tager at få sin belønning.

Hvis den side, som betaler dig, fortæller sine annoncører, at "Vi tilbyder at vise din annonce for 10.000 brugere om dagen, som er uden for din målgruppe", så er der intet uetisk i foretagenet.

Men forklar lige det med overskudsdelingen.
Fordeler du overskuddet ligeligt mellem alle i pyramiden. Altså får han, der klikke fire gange om dagen det samme som han, der leverer 10.000 klikkere under sig i pyramiden?

mvh Hans

Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er mange der gør dette udlandet. Siden har været online i langt tid og har intet imod det.

Og til det med fordelingen så nej. Alle der tilmelder sig skal skrive deres bruger navn og der bliver lavet en liste og på selve siden kan man se hvem og hvor meget de har klikket og det vil derefter bliver uddelt efter det. hvis nu der et medlem der klikker 10 gange på en måned skal denne bruger jo ikke havde mere en' en der har klikket 20 gange

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Sikke noget vrøvl Henrik.

Der er ingen som ønsker frivilligt at betale for ubrugelig trafik på siden.

Om det er ulovligt ved jeg ikke, men uetisk er det helt klart i mine øjne.

Mvh

Jesper

 

Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

De fleste folk der betaler, gør det enden for at få nye medlemmer til en anden ptc side eller medlemmer under sig i en anden ptc side,  tror sku godt folk ved de ikke skal købe traffic hos en PTC side medmindre det for at tjene lidt på noget CPM  affliate

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Henrik:
Der er mange der gør dette udlandet.

At mange gør noget er ikke argument for, at det er en god idé. Jeg kunne nævne 1000 uhensigtsmæssige ting, som gøres af mange hver eneste dag. Lad os bare tage tre:

Mange tager heroin - både herhjemme og i udlandet.
Mange prostituerer sig - både herhjemme og i udlandet.
Mange glemmer at vaske hænder efter toiletbesøg - over alt i verden.

Du har helt ret - det kan ikke sammenlignes med at klikke på meningsløse annoncer - jeg vil blot vise, at dit argument om, at mange gør det i udlandet ikke holder. Det er ikke et argument.

Henrik:
Siden har været online i langt tid

Det er heller ikke et argument for, at det er en god idé.
Med samme grad af relevans kunne man anføre, at Moon-bevægelsen har været aktiv i mere end 40 år. Får det dig til at mene, at alle burde melde sig ind? Nej vel. Argumentet om "lang tid" er et pseudoargument.

Henrik:
og har intet imod det.

Selvfølgelig har de intet i mod det - men er det et argument for, at det er en god idé? Nej.
Alfonsen har heller ikke noget imod, at du køber ydelser hos hans underleverandører - men er prostitution en god idé af den grund? Nej.

Henrik:
Og til det med fordelingen

Fair nok. Selvfølgelig skal den, der gør den største indsats have det største udbytte. Men det betyder også, at den sidste klikker, ikke tjener mange basseører. Det betyder så igen, at de højtplacerede i pyramiden tjener fedt på de lavtplacerede.
Hvis man gerne vil bruge sine venenr på den måde, så skal man da bare klø på. Hvis nogen af mine venner læser dette, så ved I nu, at I ikke behøver ringe til mig. Jeg er ikke med.

mvh Hans

Side 3 ud af 5 (48 indlæg)