Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på terminal server ønskes..

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Oct 06
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må såmænd gerne spørge

Jeg er jo som sagt, ikke det store tekniske vidunder.

Men i bund og grund er det vel bare et spørgsmål om mulighederne.. Men også et spørgsmål om jeg vil have en fysisk server stående, med dertil hørende software mv. eller jeg vil have det hostet og klare det hele online istedet.??

Men du må meget gerne komme med dit bud på hvad du vil mene vil være bedst/optimalt for os ud fra de behov vi har i virksomheden.

Mobil Massage Aalborg - Massage når DU har tid.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Nordjysk Marketing ApS:

Men du må meget gerne komme med dit bud på hvad du vil mene vil være bedst/optimalt for os ud fra de behov vi har i virksomheden.

Det vil jeg meget gerne ... du hare bare ikke fortalt os om dine behov endnu :) Du har selv gættet på hvilke software du mener at have brug for, men endnu ikke fortalt os hvad du vil bruge dette til?

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Oct 06
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

I bund og grund har jeg brug for at få gjort pc'erne "dumme", så hver enkelt medarbejder har mulighed for at logge på alle pc'ere med deres eget skrivebord osv.

Det er sagens kerne..

I første omgang har de ikke brug for at kunne logge på hjemmefra, men jeg vil ikke udelukket muligheden kommer på senere tidspunkt, så dette må også gerne overvejes i et tilbud.

Jeg ved ikke hvilke informationer du ellers har brug for,.

Mobil Massage Aalborg - Massage når DU har tid.

Fra Søborg
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor mange brugere er I? - hvis man må spørge...

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Oct 06
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det må man gerne spørge om.. :)

Vi skal bruge til 9 brugere

Mobil Massage Aalborg - Massage når DU har tid.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Aha, jammen så har du helt ret i at du skal have et par tynde klienter, og en terminal server :)

Hvor mange arbejdsstationer har du? Hvilken type arbejder laver dine medarbejdere? Sider de allesammen med mange store programmer åbne samtidig? eller er det noget med at alle har den samme lille applikation kørende hele tiden?

Kan du ikke skrive din email herinde, eller sende mig en mail på mmc@specialhosting.dk, så kan jeg sætte et tilbud sammen til dig.

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Oct 06
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er 11 arbejdsstationer i alt heroppe.

Hvilken type arbejder vi med..??? Hmmmmm, telemarketing... Big Smile Vi bruger telefonen som det primære redskab..
Men programmet vi arbejder i, er webbaseret, så det er kun alm. officeprogrammer vi arbejder med udover systemet.

Ingen store programmer åbne, eller noget lignende.

Min mail er: info(at)nordjysk-marketing.dk

Mobil Massage Aalborg - Massage når DU har tid.

Fra Søborg
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Terminal services burde være nok, men der er også løsninger, hvor man har en hel virtuel PC. Begge dele kan hostes og det kunne måske være en idé at se på mulighederne i det, i stedet for evt. at skulle ud og investere i dyre licenser og hardware.

Vi kan regne på begge dele og du er meget velkommen til at sende mig en mail på raf@a-os.dk, så jeg lige kan sende et par idéer tilbage.

De bedste hilsner,

 

Rasmus.

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Oct 06
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Du må gerne regne på det, og give mig en mail retur med hvilke muligheder i kan tilbyde.

Min mail er skrevet ovenfor, men her er den igen: info(at)nordjysk-marketing.dk

Mvh
Christian

Mobil Massage Aalborg - Massage når DU har tid.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)