Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis mobilt bredbånd

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige bestilt det, og man behøver ikke at købe et modem, men hvis du er mobil-kunde, og køber et modem til  49kr, bliver de 49kr overført til din taletidskonto

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Krkli:

Nej.

Telmore blev købt af TDC og CBB blev købt af Sonofon (nu Telenor)

 

Ja og Telmore har købt M1 Smile. Det nye Nanomobil som kører med fri SMS og Data til mobilen, de er også ejet af Telenor.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Forvirrende med de skide teleselskaber! ;-)

Jeg har nu lige bestilt en prøveperiode hos en sælger der kaldte det for "4G" så enten løj han mig direkte i fjæset eller også tager du fejl... men jeg er ikke ekspert, dog håber jeg da sælgeren ved hvad det er han sælger ;-)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

The-shop.dk:

Forvirrende med de skide teleselskaber! ;-)

Jeg har nu lige bestilt en prøveperiode hos en sælger der kaldte det for "4G" så enten løj han mig direkte i fjæset eller også tager du fejl... men jeg er ikke ekspert, dog håber jeg da sælgeren ved hvad det er han sælger ;-)

Tror du er blevet taget ved næsen :-)

Mobilsælgere har solgt deres sjæl. Selvfølgelig ikke dem som gør det online ;)

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

The-shop.dk:

Forvirrende med de skide teleselskaber! ;-)

Jeg har nu lige bestilt en prøveperiode hos en sælger der kaldte det for "4G" så enten løj han mig direkte i fjæset eller også tager du fejl... men jeg er ikke ekspert, dog håber jeg da sælgeren ved hvad det er han sælger ;-)

 

Der er 4 danske selskaber, som har fået 4G licens, hvilket betyder højere hastigheder på det mobile bredbånd. Det er vist først i slutningen af 2010 at de er klar med det.

Jeg har iøvrigt lige skrevet lidt om hvordan man kan få gratis bredbånd, taletid, SMS og data til mobilen.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe sikkert, men hva fanden, det sku billigt hvis de kan leve op til det de lover... og kan de ikke det, så har jeg gratis internet i 30 dage Wink

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

The-shop.dk:

Hehe sikkert, men hva fanden, det sku billigt hvis de kan leve op til det de lover... og kan de ikke det, så har jeg gratis internet i 30 dage Wink

 

Bredbåndskrigen er for alvor brudt ud idag. Call me tilbyder nu alle deres mobilkunder gratis mobilt bredbånd i 6 måneder, inkl. de kunder med et mobil abonnement til 49 kr. pr. måned. Her er tale om en 4 Mbit forbindelse og frit forbrug op til 10 GB om måneden. Det sker helt sikkert som en konsekvens af at Telenor har kapret markedsandele med deres lignende tilbud, ligesom TDC kører en kampagne med halv pris på 1 Mbit mobilt bredbånd til deres eksisterende bredbåndskunder.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

En amino bruger:
Jeg har nu lige bestilt en prøveperiode hos en sælger der kaldte det for "4G" så enten løj han mig direkte i fjæset eller også tager du fejl...

Der er ingen produkter baseret på LTE-teknolog (4g) i Danmark endnu, så du kan roligt regne med han løj.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper, IOOS Internet:

Nicolaj Thomasen:
Jeg har nu lige bestilt en prøveperiode hos en sælger der kaldte det for "4G" så enten løj han mig direkte i fjæset eller også tager du fejl...

Der er ingen produkter baseret på LTE-teknolog (4g) i Danmark endnu, så du kan roligt regne med han løj.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

 

Det var da vist lige den forkerte du citerede der Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, beklager. Anyway jeg har faktisk uploadet mit først indlæg om 4g mobilt bredbånd på min nye Amino blog. her har jeg i hvert fald skrevet lidt om mine forventninger til det.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)