Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spar lidt på frimærkerne - også værd at tage med :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hobro
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej - jeg har nu igennem et stykke tid brugt at få frimærker til frankering hos en frimærkehandler og det giver en lille besparelse på frimærkerne...

Han opkøber store partier frimærker og sorterer dem fra med samlerværdi - de andre sælger han til 7% under markedsværdi. Det er vel at mærke nye ubrugte - og dekorative - frimærker af ældre dato, og du kommer som regel til at frankere med mere en et enkelt mærke ad gangen. Men i stedet sparer du penge hver gang du sætter frimærker på og får nogle rigtig flotte frimærker - det er jo fedt som børnetøjsbutik at kunne frankere med f.eks. Cirkeline-frimærker  :)

Det er jo nok mest relevante for jer der også synes at frankeringsmærkerne er ualmindeligt usexede og grimme :)

Men har det interesse, så er her oplysningerne til Thomas fra Thomas Hestbek Frimærker, så kan I selv tage en snak med ham...

Thomas Hestbek Frimærker     
v/ Thomas Hestbek Mørkeberg                                                                 
(moerkeberg@email.dk) 
 tlf.75723160  CVR: 31 69 19 07

Hav en god dag,

Mette, Ko og Ko

Mette Osland Pedersen Ko og Ko - Økologi til børn

Økologiske basisvarer til ungerne

Fra Køge
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 240
Fra  Bjørn Johansen Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette,

Tak for tippet.

Det er jo altid dejligt at spare nogle penge. Selv bruger jeg min PDF-writer og min E-mail. På den måde sparer jeg turen til efter frimærker, frimærket og turen ned til postkassen.

Det hænger selvfølgelig også sammen med, at jeg ikke har nogle fysiske varer, som skal sendes. Almindelige breve er stort set afgået ved døden hos mig. Er der en formular, som skal udfyldes og sendes, får den i tur gennem scanneren, PDF-writeren og Outlook. Det er specielt dejligt, når regnen vælter ned...

Venlig hilsen

Bjørn Johansen

Du finder mig på www.bjoernjohansen.dk

Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg køber altid frimærkerne på Post.dk og får dem leveret fragtfrit, har i den forbindelse også haft selvklæbende mærker i nogle år nu. :)

Fra Grindsted
Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for rådet mette !!!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)