Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny start af lille webshop? hjælp

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Langå
Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer :)

Jeg går og overvejer at i første omgang at starte en lille webshop, hvor jeg vil sælge hair extensions.

I starten vil jeg købe varer hjem for 7500,- kr. + moms = 10000.

Så er mit spørgsmål så om jeg skal virksomheds registreres,`?

Nogen  der har nogle gode forhandelere?

og kan det her holde med sådan et lillebeløb i første omgang?

Køber selvfølgelig mere, når jeg sælger.

Mvh. Mads Ulbæk

- Mads Ulbæk

Sælger nu min Affiliate side, da jeg ikke har tid til to Ny-mobil.dk ! 

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Har du gjort dig overvejelser omkring hvordan du vil markedsføre dit website?

En ting er at have en webshop med gode tilbud, en anden ting er at få besøgende ind på sit website.

Den sidste ting er den sværeste...

...og nej, du SKAL ikke momsregistrere dig.

 

Hvad mener du med "om det her kan holde"? Hvis du har tænkt dig at køre dette som din hovedbeskæftigelse, så er det nok svært at få succes.

Fra Langå
Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tænkt på hvordan jeg vil reklamere, FACEBOOK, det er genialt for unge :)

Vil høre om vare for 7500 er nok, det bliver bare en fritids hobby.

- Mads Ulbæk

Sælger nu min Affiliate side, da jeg ikke har tid til to Ny-mobil.dk ! 

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis blot det er en fritidsbeskæftigelse, så er det da blot at kaste sig ud i det.

Nu ved jeg ikke hvilket prisleje hairextensions ligger i, men mon ikke du kan få et pænt lille lager derhjemme for 7.500,-?
Ellers kan du vel lynhurtigt få leveret fra din leverandør.

Har du styr på shopsystem, betalingsgateway og PBS aftale?

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Som en anden person er inde på, så er markedsføring jo også en stor del af det hele. Her er facebook en udemærket ide, samtidig med du med sikkerhed har en del veninder som skal have disse produkter.

Med hensyn til hvor stort lager der skal købes hjem, så er der vel forskellige ting der spiller ind.

Opnår du rabat ved større mængde? - Hvis du IKKE er gør det, så er der jo absolut ingen grund til og skyde for mange penge i det.

Er din leverandører hurtig til og leverer varene? - Hvis din leverandører kan levere varene inden for kort tid, så kan du jo hele tiden bestille hjem, som du nu får udsolgt.


Og selvfølgelig - Find ud af hvad du kan gører bedre end dine mange hundrede medspillere der allerede er på markedet. Er det bedre service, kombineret med gode priser? - eller noget andet?

Jeg håber du kan bruge mine råd til noget - Hvis du vil hører yderligere råd fra mig, er du velkommen til og smide mig en PB, så kan vi tage den over MSN.

Forsat fantastisk dag!

Handel med varepartier via Trademen

Fra Langå
Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej jeg har ikke styr på et shop system endnu desværre, kender i et godt og billigt sted?

- Mads Ulbæk

Sælger nu min Affiliate side, da jeg ikke har tid til to Ny-mobil.dk ! 

Tilmeldt 7. Apr 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

jeg har selv en webshop www.luxuryhair.dk hvor jeg sælger hår extensions, plejeprodukter hertil og diverse tilbehør. Det er vigtigt med en god leverandør af din webshop og at dit hår er af den bedste kvalitet på markedet. Alt for meget af det hår der er på markedet, har fået fjernet skællagene (pga dårlig kvalitet, altså ikke remy hår, for så filtrer det ikke så nemt) For at få håret til at skinne, være blødt og se sundt ud efterfølgende, har man så klistret det til med silikone. Du kan jo så forestille dig hvad der sker efter nogle enkelte hårvaske. Mit hår er med intakt skællag og uden silikone, det er indisk remy premium hår af den bedste kvalitet som holder sig pænt og flot længe.

Min webshop har jeg købt igennem VSI-group, det er en såkaldt Prestashop, og jeg har haft en god løbende kontakt med en der hedder Mikkel Schmidt hos VSI-Group, du kan jo prøve og kontakte dem og få et tilbud, de er gode og rimelig med priserne.

Håber du kan bruge mit svar.

Mvh Luxuryhair v/Tina

Fra Nørresundby
Tilmeldt 13. Jul 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Ulbæk:

I starten vil jeg købe varer hjem for 7500,- kr. + moms = 10000.

Ovenstående regnestykke passer altså ikke i følge dansk moms. Den danske moms ligger på 25 %, hvilket vil sige at du kan købe varer hjem for kr. 8 000 ekskl. moms for at skulle betale kr. 10 000 inkl. moms :o)

Fra kbh
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

du kan overveje at finde en dropshipping partner så du ikke behøver købe lager ind med det samme.

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads.

Brug de GRATIS muligheder der er for at gøre din shop kendt.

Opret en gratis profil på www.DBM.dk og sælg dine produkter med gratis annoncer.

 Du er også velkommen til at oprette din shop i webshop databasen på www.ShopNyt.dk

For at komme i ShopNyt’s webshop database GRATIS skal du blot gøre sådan:

1.       Skriv en tekst om din webshop

2.       Send en email med teksten + din shops data til kr@ShopNyt.dk

3.       Vedhæft et billede, gerne f.eks. 400x400 (IKKE banner på 468x60)

Så sørger jeg for at oprette din shop på ShopNyt.

Det er helt gratis, men får du lyst til at gøre noget til gengæld, så bliv facebook-fan: http://www.facebook.com/ShopNyt

 

Held og lykke med salget.

Mvh.

Kurt, ShopNyt

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)