Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udskrive flere emails samtidig

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jun 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg benytter Windows Mail i Vista - Er det muligt at udskrive flere emails samtidig. F.eks. alle de emails man har i indbakke eller en anden mappe?

På forhånd tak.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 02:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke med Windows Mail i vista, men i Outlook (som jo også er fra Microsoft), kan man blot markere flere mails på en gang (fx ved at holde shift nede), og så højreklikke og trykke på "print".

Måske virker det også i windows mail?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :

ts_dg:
Windows Mail i Vista

Tongue Tied Hvorfor? - kom da over til Win7 og Thunderbird Cool

Venlig hilsen
Ole 

Tilmeldt 2. Jun 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, det kan godt være, at jeg så skal vælge Outlook eller Thunderbird istedet for.

Kan man i både Outlook og Thunderbird importere emails, mapper og kontakter fra Windows Mail?

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Fairtime:
ts_dg:
Windows Mail i Vista

Tongue Tied Hvorfor? - kom da over til Win7 og Thunderbird Cool

Venlig hilsen
Ole 

Det var da ellers lidt af en manøvre, bare for at udskrive mails, Ole.. Skype-BigSmile

For at løse trådstarters udfordring, ville jeg nok i første omgang blot gøre som Lars skriver.. Skype-Wink

Dbh. John

 

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 2. Jun 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er desværre ikke muligt i Windows Mail at markere flere emails og vælge udskriv, så udskriver den blot en af de emails man har markeret.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

ts_dg:
Det er desværre ikke muligt i Windows Mail at markere flere emails og vælge udskriv, så udskriver den blot en af de emails man har markeret.

Det har du da helt ret i.. beklager. Windows Live mail er meget skrabet med hensyn til funktionalitet - i forhold til både Outlook 2003, 2007 og den nye 2010.

Til Ole.. Beklager min lige rigeligt morgenfriske smiley, men at skifte styresystem er efter min mening stadig en drastisk løsning på et udskrivningsproblem i en gratis mail klient.
Indrømmet, at Windows 7 på mange fronter (hvis ikke alle) er betydeligt bedre end Windows Vista.

Men som Ole også anbefaler, så kan Thunderbird udskrive flere mails på én gang

For import fra Live Mail mapper i Thunderbird,  skulle denne guide eftersigende fungere:

https://nic-nac-project.org/~kaosmos/mboximport-en.html

Håber det lykkes for dig.

Ellers er Windows 7, som Ole siger, rigtig fantastisk - og endnu mere, hvis der kommer en Outlook 2010 ovenpå. Skype-Smile

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)