Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

nyhedsbreve - hvilke regler?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

der er forskellige regler omkring nyhedsbreve. Jeg vil høre om der er nogen der kan fortælle mig, hvad jeg skal være opmærksom på?

En af dem må være, at modtageren på ethvert tidspunkt kan slette sig fra min nyhedsbrevsliste. Hvordan løser man det bedst? Ved at lave en ny email, som de kan skrive til? Eller findes der en eller anden automatisk teknik, som få dem ud af listen, når de ønsker det?

Håber, i forstår!

Iryna

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

De fleste systemer til udsendelse af nyhedsbreve håndterer også ting som afmelding og sådan noget, helt automatisk.

Samtidig giver sådanne systemer også en masse god statistik til afsenderen, så du f.eks. kan se hvem der har læst mailen og hvilke links der eventuelt er klikket på.

Jeg kan varmt anbefale dig at kigge nærmere på Ubivox

Lur mig om ikke en af gutterne derfra kommer forbi din tråd om lidt med et godt tilbud hvis det er..

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Folk skal selv have tilmeldt sig nyhedsbrevet - eller du har solgt dem lignende varer som i dit nyhedsbrev.

Så skal de selvfølgelig kunne afmelde sig som du siger - jeg gør blot opmærksom på det i nyhedsmailen, og sletter manuelt.

Der findes sikkert automatisk måde, men det kender jeg ikke, ej heller behov for det - ingen vil jo slettes igen Wink

Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Prøv og kig lidt på MailChimp - de har en masse muligheder og en admindel.. Gratis!

Skriv evt. til mig hvis du har brug for hjælp :) nn@curomedia.dk

mvh.
Nikolaj

Juusu here and Juusu there..

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

Så skal de selvfølgelig kunne afmelde sig som du siger - jeg gør blot opmærksom på det i nyhedsmailen, og sletter manuelt.

 

Hold da op, får du ingen klager over det? Det må være et rigtigt godt nyhedsbrev (hvilket du også selv siger) ellers tror jeg godt nok at den procedure vil skabe klager. Og bliver nyhedsbrevet stort, så vil det også kræve alt for meget tid.

Udover at folk naturligvis selv skal have tilmeldt sig, så mener jeg at følgende bør overholdes.:
- Man skal kunne se modtager adressen i til-feltet. Det dur altså ikke at sende til dig selv og så putte alle modtagerne i bcc feltet eller lignende.
- Afmeldingslink skal være tydeligt
- Afmeldingslinket skal indeholde den tilmeldte adresse, sådan at man kan afmelde med et par enkelte klik.
- Der skal tjekkes for bounce regelmæssigt, og mails der bouncer skal slettes.

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder lige selv med samme opgave og skal have sendt første nyhedsmail ud.

Sig endelig til hvis du finder en god løsning

xxx

Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Juusu here and Juusu there..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det, Nikolaj, jeg ville kigge nærmere på det. Håber jeg kan finde ud af det - det vil jo også implementeres på min side..

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Iryna

De fleste nyhedsbrev systemer i dag klare de gængse regler som et nyhedsbrev skal indeholde. Der findes ikke så mange danske bureauer, men et hav af udenlandske.

Jeg selv sidder og håndtere e-mail marketing for nogle af mine kunder, her bruger jeg Mailchip, som klart kan anbefales. Så kig forbi siden og se om det ikke kunne være noget for dig.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)