Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Web Butik

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Dec 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle på Amino


 


Jeg er ny her så jeg håber i kan hjælpe mig :-)


 


Jeg skal have lavet en internetbutik/auktion jeg har haft kontakt til et firma som kan og vil lave det


 


Og nu kommer problemet pris.


 


Den pris jeg har fået er meget meget mindre ind jeg havde regnet med men som tilbuddet er skrevet er alt med i pris.


 


Jeg tænker bare risikere jeg at få en stor extra regning ?


 


Tilbud er det bindende? (jeg mener for firmaet)


 


I et tilbud hvor meget skal man forlange at der stå om produktet. (jeg mener jeg kan snakke i 2 timer om det men skal alt skrives ned)?  


 


Specielt problem jeg ved det ------ men jeg ville nu gerne have dem til at lave det men man siger jo ikke at det er for billigt eller gør man?


 


Jeg håber at i har nogle råd--- til en ny bruger


Tilmeldt 1. Dec 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :
 

 

Jeg glemte at skrive at det jeg er mest nervøs for er om jeg for en side der ikke virker

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en broget branche - helt sikkert. Og kan måske være de har misforstået hvad du ønsker, siden dette alt for lave bud.



  • Men få referencer for at se tidligere arbejde

  • Få skrevet en kravspecifikation som de forpligter sig til at opfylde

  • Og så ellers bare fortælle dem at det er no-cure / no-pay. Først betale når systemmet er klar til at den første betaling kan gennemføres.


Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Århus C
Tilmeldt 25. Nov 05
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 02-12-2006 15:09:21
Forfatter: KR


Jeg glemte at skrive at det jeg er mest nervøs for er om jeg for en side der ikke virker



Det er helt naturligt at man frygter den slags. At få uviklet en hjemmeside/webshop er netop det; et udviklingsprojekt. I nogle tilfælde kan man langt hen ad vejen købe "færdigvarer" og grunden til at disse er populære er da også at man ved hvad man får.

I et udviklingsprojekt er det vigtigt at du selv er helt med på hvad det er for en teknik der bliver anvendt for at lave din webshop. Hvis ikke du selv er tekniker, så er det et sted hvor du kan spare mange bekymringer ved at hyre en teknisk konsulent der er på din side, og kan hjælpe dig med at gennemskue hvad tilbudet rent faktisk indeholder.

Og hvad angår kravspecifikationer, så husk at stille de rigtige spørgsmål:

"Systemet skal kunne ...." duer ikke, da producenten så bare siger "jaja, det kan den sagtens"
"Hvordan gør systemet....." er meget bedre.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)