Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Din bedste investering..?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Remydk:

Jeg ville ikke bruge dem! Hvorfor betale så mange penge pr. måned, for noget du kan få gratis på nettet?

Du har ret...! Jeg må nok hellere igang med at LÆSE :)

 

K

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Med hvad har været JERES bedste investering...?
Evt. andre ting end det jeg har nævnt..! 

K

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Min klart bedste investering SEO. Jeg har både været på Demib's SEO support og købt Rosenstands SEO-Lex... SEO tager tid og giver ikke resultater her og nu, men når det først kører er det fantastisk... Prøv f.eks. at søg på SD kort på Google... Jeg skulle meget gerne have 2 af de øverste placeringer og det er helt gratis - eller næsten, har godt nok brugt meget tid på det ;)

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg eks. ændre min <title> på min hjemmeside, så reg. google det vel ikke med det samme....?

K

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

TobiasB:

Min klart bedste investering SEO. Jeg har både været på Demib's SEO support og købt Rosenstands SEO-Lex... SEO tager tid og giver ikke resultater her og nu, men når det først kører er det fantastisk... Prøv f.eks. at søg på SD kort på Google... Jeg skulle meget gerne have 2 af de øverste placeringer og det er helt gratis - eller næsten, har godt nok brugt meget tid på det ;)

Ja prøvede lige at lave en test. Du lægger sku nr. 1 :) Jeg har også læst lidt her til aften, så lidt klogere bliver jeg nok :)

 

K

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)