Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook promotion (igen) - hvordan?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg har endnu engang et spørgsmål til facebook. Mit problem er, at jeg vil promovere en facebookside i Ukraine og Rusland, har dog næsten ingen kontakter derover (på facebook). Hvordan kan jeg få min side til at få mange (helst rigtig mange) medlemmer i et land, hvor jeg nærmest ikke har nogen kontakter? Det skal normalt sættes igang via ens venner ("synes godt om").

Og et tillægsspørgsmål: kan man slette en facebookside eller er det ikke muligt?

Tak på forhånd!

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Iryna.dk:
Mit problem er, at jeg vil promovere en facebookside i Ukraine og Rusland, har dog næsten ingen kontakter derover (på facebook)

Glem facebook i Rusland. Du skal bruge vkontakte.ru (eller vk.com)

Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 449
Fra  VATO - Programmering & Design Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Mht. at slette en facebook side, så ja. Det er muligt at slette en fanside eller gruppe :)

Men jeg synes du skulle bruge nogle penge på noget facebook ads og reklamere for det i Ukraine for det meste, da der også er blevet sagt nok er andre alternativer som de bruger i Rusland :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels:

Iryna.dk:
Mit problem er, at jeg vil promovere en facebookside i Ukraine og Rusland, har dog næsten ingen kontakter derover (på facebook)

Glem facebook i Rusland. Du skal bruge vkontakte.ru (eller vk.com)

 

Ja der er en del andre sider også, der er interessante. Men lige i det her eksempel vil jeg også gerne have gang i facebook. Lad os sige, at jeg vil starte noget op i et andet land som Danmark, hvor jeg ikke har så mange kontakter (uanset hvilke konkurrence sider der må være) - hvordan får jeg gang i de besøgende til en facebook side? Kender man ingen personligt, så er jeg tvunget til at købe facebook annoncer, eller?

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Iryna.dk:
Kender man ingen personligt, så er jeg tvunget til at købe facebook annoncer, eller?

 

Eller lære nogle russere at kende.... Det skulle eftersigende være et spændende folkeslag - så det er vel ren win-win Geeked

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke noget om Rusland. Men jeg kom lige akkurat for sent på en vogn der kørte meget hurtigt på Facebook, havde jeg ikke været så træt som jeg er for tiden, havde det været mig der havde nappet den gruppe.

Den er gået fra 2000 medlemmer til 230.000 på 3 dage ! Jeg gider ikke sige hvad det er, da jeg stadig selv søger en del af kagen, som jeg så vil bygge videre på.

Men du skal lede efter hotte topics, og så se på hvordan de andre tiltrækker besøgende. Gør det kreativt , spændende og sjovt.

Når man så har sådan en side med et par hundrede tusinde, så har du et publikum til dine andre sider.

God fornøjelse. Og husk nu at gør det med stil, lad vær med at spamme for meget og behandl dine gæster med respekt. De er ikke bare TRAFIK, men mennesker

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:

Jeg ved ikke noget om Rusland. Men jeg kom lige akkurat for sent på en vogn der kørte meget hurtigt på Facebook, havde jeg ikke været så træt som jeg er for tiden, havde det været mig der havde nappet den gruppe.

Den er gået fra 2000 medlemmer til 230.000 på 3 dage ! Jeg gider ikke sige hvad det er, da jeg stadig selv søger en del af kagen, som jeg så vil bygge videre på.

Men du skal lede efter hotte topics, og så se på hvordan de andre tiltrækker besøgende. Gør det kreativt , spændende og sjovt.

Når man så har sådan en side med et par hundrede tusinde, så har du et publikum til dine andre sider.

God fornøjelse. Og husk nu at gør det med stil, lad vær med at spamme for meget og behandl dine gæster med respekt. De er ikke bare TRAFIK, men mennesker

Jeg er helt med på det du skriver. Det er også sådan jeg ser på det. Men jeg tænker, jeg har lidt et problem med at skubbe det hele igang, da der ikke rigtigt er nogen man kan sende siden til, for at køre det hele i stillingen.

 

jeg er helt med på det du skriver,

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Når der kommer sådan et hot topic igen i verdenen, et specielt land (Rusland måske ), så find de største grupper på Facebook som kunne være dine besøgende. " Rusland " er der nok en gruppe der hedder, der kan du starte med at plante dit link. Andre store grupper er også gode. Men pas på med spam, du kan blive udelukket fra grupperne, og folk synes bare du er en nar :-)

Gør titlen på din Facebook gruppe til noget folk synes er sjovt eller kreativt . For eksempel er der et hav af de der " Hvem kommer først til en million brugere : Rusland eller Ukraine ", det sådan noget folk synes er sjovt at " synes godt om ". Nu tror jeg så det tog er ved at være kørt. Men bare for et give dig en idè.

Du kan have 10 forskellige sider med et par tusinde medlemmer i hver. På hver side har du så dit link til den side du gerne vil have de besøger. Eller du kan skabe noget endnu bedre sider hvor du laver HTML sider på Facebook. Men det tager lidt længere tid at forklare :-)

 

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:

Når der kommer sådan et hot topic igen i verdenen, et specielt land (Rusland måske ), så find de største grupper på Facebook som kunne være dine besøgende. " Rusland " er der nok en gruppe der hedder, der kan du starte med at plante dit link. Andre store grupper er også gode. Men pas på med spam, du kan blive udelukket fra grupperne, og folk synes bare du er en nar :-)

Gør titlen på din Facebook gruppe til noget folk synes er sjovt eller kreativt . For eksempel er der et hav af de der " Hvem kommer først til en million brugere : Rusland eller Ukraine ", det sådan noget folk synes er sjovt at " synes godt om ". Nu tror jeg så det tog er ved at være kørt. Men bare for et give dig en idè.

Du kan have 10 forskellige sider med et par tusinde medlemmer i hver. På hver side har du så dit link til den side du gerne vil have de besøger. Eller du kan skabe noget endnu bedre sider hvor du laver HTML sider på Facebook. Men det tager lidt længere tid at forklare :-)

 

 

Se, jeg vidste ikke engang at jeg kan smide et link på andres grupper.. Kan man også gøre det med sider?

Det med de 10 sider er en god ide. Så skal man bare finde gode gruppenavne :-)

Tak for input - har nogen flere, så kom gerne med dem! :-)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja du skriver jo bare en kommentar i grupperne og siger : " årh hvad tjek lige den her gangsterside om have anlæg " og så dit link til din egen gruppe som hedder " For alle os som har den fedeste have i verdenen ", så kan folk identificere sig med det, og vil klikke.

Og så husk at opdater dine sider. Du kan lave afstemninger og alt muligt. Gør det sjovt også for dig selv.

Ellers har jeg ikke mange flere gode råd. Men hvis du har en super idè, så kan du starte med at lave din facebook gruppe , eller rettere lav den som et community site, det giver flere muligheder for redigering, og ser bare bedre ud. Og dernæst kan du sende mig en mail, så kan det være jeg vil være med på den, og jeg kan slå min kreative hjerne igang :-)

Men altså det er ikke raketvidenskab, og der er sikkert nogen der bliver lidt sure over at jeg afslører hvor nemt det er. Men sådan er det

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)