Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook promotion (igen) - hvordan?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Og så smid et Facebook Badge ind på din blog, som Amino også har herinde. Jeg har en side der ikke har haft mange besøgende idag, men ca 10-15 % af dem har tilmeldt sig min Facebook gruppe. Så har jeg dem derinde, og kan sende nyheder til dem, skrive lidt med dem og sælge lidt til dem også.

Facebook er som et avanceret nyhedsbrev for virksomheder. Der er mange muligheder, og de er nemme. Man skal bare lige regne den ud først, eller få lidt hjælp

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:

Ja du skriver jo bare en kommentar i grupperne og siger : " årh hvad tjek lige den her gangsterside om have anlæg " og så dit link til din egen gruppe som hedder " For alle os som har den fedeste have i verdenen ", så kan folk identificere sig med det, og vil klikke.

Og så husk at opdater dine sider. Du kan lave afstemninger og alt muligt. Gør det sjovt også for dig selv.

Ellers har jeg ikke mange flere gode råd. Men hvis du har en super idè, så kan du starte med at lave din facebook gruppe , eller rettere lav den som et community site, det giver flere muligheder for redigering, og ser bare bedre ud. Og dernæst kan du sende mig en mail, så kan det være jeg vil være med på den, og jeg kan slå min kreative hjerne igang :-)

Men altså det er ikke raketvidenskab, og der er sikkert nogen der bliver lidt sure over at jeg afslører hvor nemt det er. Men sådan er det

 

Rigtig mange gode råd! Jeg værdsætter det meget, at du deler din viden med mig, for jeg var sgu kørt lidt fast lige før. Det vil jeg prøve - og håber at jeg kan finde en balancegang mellem at linke fornuftigt og at smide spam ud til de andre.

Et community site.. ja det vil jeg også lige kigge lidt nærmere på :-)

Tak for hjælpen!

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Iryna.dk:
Et community site.. ja det vil jeg også lige kigge lidt nærmere på :-)

Du trykker på " Opret Side ", derfra kan du vælge imellem " Virksomhed " , " Gruppe " eller " Community Site "

Virksomhed kan du kun vælge hvis du er sikker på at du har al copyright på navn, logoer og produkter.

Jeg er ikke helt ekspert endnu, men det er det jeg er kommet frem til :-)

Hyg dig

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)