Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Specifikationer til min webshop - er de realistiske med f.eks. en Scannet-shop?

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 15. Oct 06
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Prisen på at få fremstillet sin egen er meget varierende. Men prøv at undersøge det grundigt. Nogle gange kan det godt betale sig. Mange tilbyder også løsninger som oscommerce (gratis program som de så tilpasser dine behov). Det kan også være en løsning :)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 06-12-2006 11:52:48 Forfatter: Allan ''Avalance''
Seomodulet til shoppen genererer OGSÅ en slags informationpages (kald det hvad I vil, jeg er ikke ekspert i fagtermerne)

Men den genererer ikke kun tags.






Nu må jeg hellere rette op på misforståelserne. Vi er det bureau i DK, der har bygget flest løsninger med ScanNet WebShop - og vi har leget en hel del med i udviklingen. Den side, du henviser til, er genereret i det gamle SEO modul til shoppen. I dag bliver der IKKE generet ekstra sider overhovedet. Og det kan du roligt tro på!

Hvad du til gengæld ikke skal tro på, er, at ScanNets søgeoptimeringsmodul genererer en slags doorway pages uden for den naturlige navigation. Det gør det kun, hvis man selv får det til det :-) Men det kan også gøre meget andet. Lad mig bare vise det med et par links, hvor du kan se søgeoptimeringsmodulet bygget sammen med en ScanNet WebShop:

 



 


 

Det er i den naturlige navigation og i samme design. Du er altid velkommen til at at få et bud på, hvordan modulet kan integreres i din webshop, så det passer både designmæssigt og navigationsmæssigt.

Rent desingmæssigt er der meget vide rammer med ScanNet WebShop: www.boxshop.dk - www.dragestedet.dk - www.zupernova.dk - www.nutridan.dk - www.cableman.dk for nu bare at nævne nogle få.


 


Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :
"Den side, du henviser til, er genereret i det gamle SEO modul til shoppen. I dag bliver der IKKE generet ekstra sider overhovedet. Og det kan du roligt tro på!"

 

Det tror jeg skam gerne på. Konstaterede blot at systemet har genereret sådanne sider, for både jeg selv og andre.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Fino :-) Jeg kan love dig, at det ændrede SEO plugin til WebShop ikke laver noget snavs overhovedet. Til gengæld er det faktisk ganske effektivt!
Tilmeldt 1. Sep 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 07-12-2006 00:41:37 Forfatter: Thomas R. Fino :-) Jeg kan love dig, at det ændrede SEO plugin til WebShop ikke laver noget snavs overhovedet. Til gengæld er det faktisk ganske effektivt!

 

Hej Thomas,

 

Qua dine tidligere indlæg her på sitet omkring Scannets SEO-moduler, har jeg en ret stor tiltro til din viden om dette, og det var faktisk på baggrund af en af dine tidligere meldinger om ændringen af SEO-modulet til shoppen, at jeg havde besluttet at bestille dette til min egen shop.

 

Imidlertid forvirrer det mig så i den grad, at en medarbejder fra Scannet informerer mig om, at modulet stadig laver seperate informationssider, som så ydermere ikke kan designes iht. øvrigt shop-design. Jeg ønsker ikke disse sider, både fordi jeg ikke kan overskue dem i SEO-sammenhæng men bestemt også fordi jeg ikke ønsker, at mine kunder skal havne på en side som denne: http://www.larsgreenmusik.dk/static/000090/000001/

 

Såfremt du er helt sikker på, at disse sider ikke længere bliver genereret, skulle jeg måske bare tilkøbe Shop SEO-modulet hos dig...

 

Jeg har ikke på noget tidspunkt overvejet det generelle SEO-modul som du viser eksempler på her ovenfor, men kan godt se, at visse af siderne ranker ret godt. Imidlertid forstår jeg ikke helt hvorfor man vælger denne fremgangsmåde i en shop frem for SEO-modulet til shoppen, da produktsiderne jo på denne måde ikke får unikke titler m.m.

 

For at undgå evt. misforståelser vil jeg gerne pointere at ovenstående ikke er et forsøg på kritik, men blot er et udtryk for en SEO-forvirret Amino

 

Mvh

 

Claus

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Det i WebShop integrerede SEO system genererer IKKE længere andet end: Page title, description, keywords og så genererer det et gement sitemap til shoppen. Nix weiter :-)

 

Det andet Søgeoptimeringsmodul giver nogle fede muligheder for at bygge mange informative sider op med al den tekst, som Google elsker så højt. Og så byder systemet jo på en rigtig fed trackingfunktion og en god statistik over søgeord etc. Derfor er kombinationen af WebShop + SEO system i shoppen + Søgeoptimeringssystemet til sammen en rigtig fræk "killer".

Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg mener goldenplanet.dk har alle de specifikationer du nævner...
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Det hører vel i i snakken om valg af shopsystem at viderebringe denne mail, som en virksomhed med en Dandomain shop i dag har fået fra Google. Den rigtige adresse er fjernet af diskretionshensyn. BEMÆRK: Den omtalte "omdirigering" er standard på alle Dandomain shops - og det kan jo lede til den tanke, at alle Dandomain shops er i høj risiko for ekskludering?

 

For den stakkels shopejer er det en katastrofe af voldsomme dimensioner, da 70% af hans salg (som han og de ansatte lever af) generes via de organiske resultater i Google. Shopejeren har i panik henvendt sig til os (han fandt os via Google - vi har ikke leveret shoppen til ham), men der er jo desværre intet vi kan gøre andet end at henvise ham til Dandomain. Anyway - med i betragtningerne hører det, og her er den mail, han modtog fra Google i dag:

 


Kære hjemmesideejer eller webmaster på xxxxxxxx.dk,


Da vi indekserede din hjemmeside registrerede vi, at nogle af siderne


anvendte teknikker der ligger udenfor vores kvalitetsretningslinier, som kan


findes på http://www.google.dk/webmasters/guidelines.html



For at bevare kvaliteten af vores søgemaskine har vi midlertidigt fjernet


nogle sider fra vores søgeresultater. På nuværende tidspunkt står websiderne


fra xxxxxx.dk til at blive fjernet i mindst 30 dage.


Helt specifikt har vi registreret følgende på deres hjemmeside:


På xxxxxxxx.dk lagde vi mærke til, at sider som for eksempel


httP://www.xxxxxxxx.dk omdirigerer til


http://www.xxxxxx.dk/shop/default.asp



Vi foretrækker at have dine sider i Google''s indeks. Hvis du ønsker at blive


inkluderet i indekset igen, beder vi dig rette op på, eller fjerne, de sider


der er i konflikt med vores guidelines. Når du er klar er du meget velkommen


til at besøge:


https://www.google.com/webmasters/sitemaps/reinclusion?hl=da


hvor du kan lære mere samt anmode om at blive reinkluderet.


Med venlig hilsen


Google Search Quality Team

 

 


Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi fik også videresendt denne mail fra en kunde i aftes, som vi forsøger at redde. Dette gjorde naturligvis at vi satte gang i at rydde op diverse steder, hvilket resulterede i noget andet bøvl og store problemer. Jeg sad til kl. 01, med den administrerende direktør for denne shop i telefonen hvor vi forsøgte at redde op på det vi nu kunne, da det var idag der var deres bedste salgsdag. Nu mangler vi bare at få flyttet denne kunde videre til den rette shop hurtigst muligt :-)

Men det er før omtalt herinde. Det er altid et spørgsmål om tid, før Google finder et "problem", finder kilden til det og dealer med hele baduljen. Så jeg tror Thomas har ret i, det er hele Dandomain det går udover, hvilket faktisk er noget trist (ikke at vi forhandler deres løsninger eller noget, men deres mange kunder) :-(

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Tilmeldt 1. Sep 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 07-12-2006 16:53:59 Forfatter: Thomas R.

Hej






Det i WebShop integrerede SEO system genererer IKKE længere andet end: Page title, description, keywords og så genererer det et gement sitemap til shoppen. Nix weiter :-)






Det andet Søgeoptimeringsmodul giver nogle fede muligheder for at bygge mange informative sider op med al den tekst, som Google elsker så højt. Og så byder systemet jo på en rigtig fed trackingfunktion og en god statistik over søgeord etc. Derfor er kombinationen af WebShop + SEO system i shoppen + Søgeoptimeringssystemet til sammen en rigtig fræk 'killer'.







 



Takker - Vil det sige at det "almindelige" SEO-modul kan bruges til at tracke hvilke søgeord der fører til ordrer?



 



Mvh



 



Claus



Side 3 ud af 4 (35 indlæg)