Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

vareprøver med eksisterende CVR nr

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle

 

Jeg går med overvejelser om at starte en netbutik med silkeprodukter - silketøj, -dyner, -tasker, -tilbehør, -slips, -tæpper, -tørklæder etc. Jeg er i den forbindelse begyndt at skabe kontakt til potentielle leverandører og skal til at have bestilt vareprøver hjem, der skal danne grundlag for en vurdering af hvor attraktivt et koncept jeg har. JEg ved derfor endnu ikke om det bliver aktuelt hvorfor jeg ikke har lyst til at oprette et firma til formålet endnu. Kan jeg bruge mit eksisterende cvr nr til at bestille vareprøver og til afskrivning eller skal alle udgifter i nuværende firma være relateret til den branche jeg arbejder i??

 

Med venlig hilsen

Morten Andersen

Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 02:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Morten,

 

Det er min overbevisning, at du uden problemer kan bruge dit eksisterende CVR nummer til at importer vareprøverne med. Du skal bare blive importør registeret hos Skat.

 

Vareprøverne kan du sælge fra dit gamle CVR til dit evt. nye CVR nummer når du engang beslutter dig for at dine planer holder vand!! Husk dog, at de skal sælges på markedsvilkår.

 

Mvh

Thetis.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

 

Er der nogen der kan bekræfte hvad Theis siger?? Og er det virkeligt nødvendigt at blive registreret som importør når der kun er tale om vareprøver?? Det er jo en enkelt dyne, et par tasker, et par jakker etc. Ikke mere end et par tusind. OG hvad hvis projektet ikke bliver aktuelt? Så kan det vel stadig fraskrives??

 

Hilsen Morten

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)