Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kvalitets kontrol med web kamera

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger web camera og skype når vi taler med fjern-medarbejder jeg har fået den tanke 

at vi skulle lave kvalitets kontrol via web - men kvaliteten er for dårlig 

Kunne man så ikke købe et super godt overvågnings kamera med nattesyn, internet op kobling 

så kunne medarbejdere opstille det på stativ så kunne vi hjemmefra dreje og zoome ind ?

Er der nogle forslag til hvordan opgaven løses - vi taler kontrol i andre lande 

 

Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 585
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg kan sagtens løse dit problem. Der er flere muligheder, alt afhængig af hvilken pris du er villig til at betale. Vores Security afdeling har dels IP Kamera som kan sende til din PC, men der er også muligheden for at sende til din 3G mobiltelefon eller PC via 3G nettet. Send mig en PM  om hvad det er du gerne vil have kontrolleret, så skal jeg give dig nogle kvalificerede bud på løsninger.

De bedste hilsener

Anders Mikkelsen

Nr1

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Har jeg forstået det ret: Du vil sidde i Danmark og overvåge at der er folk på et kontor i den anden ende af verden der sidder og laver noget?

I min optik virker det godt nok voldsomt hvis det er nødvendigt at have en sådan overvågning i gang for at være sikker på at folk laver noget. Smile

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 585
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Det er såmænd ikke så voldsomt, og ret enkelt at etablere.

overvågningen kan jo også være for at afsløre butikstyveri, intern tyveri, svind, og m.a. Smile

De bedste hilsener

Anders Mikkelsen

Nr1

Fra Skodsborg
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders nej du forstå ikke ret - jeg skal lave kvalitets kontrol - emnerne skal flyttes hen til et web så en medarbejder kan spørge om løsningen på et problem, eller få en vurdering om kvaliteten er ok. 

Du skal ikke lægge noget i tingen som ikke er der - men mindre du er journalist så er det en professionel ret at misforstå og konkludere forkert. 

 

 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg dropper dig en PM 

 

Vi tale ved.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

toogtoerfem:

Hej Anders nej du forstå ikke ret - jeg skal lave kvalitets kontrol - emnerne skal flyttes hen til et web så en medarbejder kan spørge om løsningen på et problem, eller få en vurdering om kvaliteten er ok. 

Du skal ikke lægge noget i tingen som ikke er der - men mindre du er journalist så er det en professionel ret at misforstå og konkludere forkert. 

Jeg vil til enhver tid forbeholde mig retten til at tolke ting som jeg opfatter dem - Og som i dette tilfælde at spørge ind til hvorfor :-)

Men tilbage til sagen, nu hvor jeg er blevet oplyst (og en smule klogere)

Der findes en producent af IP-cameraer ved navn Axis (http://www.axis.com/) som efter min opfattelse og erfaring laver nogle af markedets bedste kameraer som jeg varmt vil anbefale dig at kigge nærmere på.

 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Roskilde / Esbjerg
Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 206
Fra  VELOCIGROUP Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej toogtoerfem

Du skal have fat i noget professionelt videokonference udstyr. Noget der kan optage live i en opløsning du kan bruge til noget.

Enten Cisco, Tandberg eller Polycom. Så kan du "blæse" billedet op på en 52" i fornuftigt format. Eneste problem er at du skal have en god Internetforbindelse med høj upload begge steder, da det kræver noget båndbredde for en ordentlig billedkvalitet.

Vi har solgt systemer, f.eks. til brug mellem f.eks. DK og Hong Kong. Her var udfordringen dengang vi etablerede det Internetforbindelsen. Vi kunne ikke presse mere end ca. 512 Kbit/s igennem, selvom upload på begge lokationer var væsentligt højere. Det kunne desværre ses på billedkvaliteten. I dag er forbindelsen bedre og kunden har bedre kvalitet. Men check forbindelsen mellem begge lokationer, f.eks. ved at overføre data til/fra en FTP server, der er placeret på én af lokationerne.

Tag også et kig på de nye HD webkameraer der er begyndt at komme på markedet. Prøv dem sammen med Polycom's PVX software, som du kan downloade i trial her: http://www.polycom.com/forms/pvx_trial_sw.html

Fra Skodsborg
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej det er helt rigtigt som du skriver og mit svar kunne også godt have været ledsaget af en smily 

 

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 07:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Toogtoerfem

Umiddelbart lyder det jo som en god ide', men det kommer jo også lidt an på hvad der skal kontrolleres.

Jeg er selv en af dem der kigger med fingrene, og det vil jeg til enhver tid sværge til med hensyn til kvalitetskontrol.

Men skide fed ide' på de områder det kan bruges.

MVH

Lars

 

 

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)