Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er vi så heldige at Thorning bliver dømt ude pga. hendes mand?

Side 1 ud af 23 (228 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,8 stjerner givet af 20 person

Skattesag Belaster Thorning


Kunne man håbe at Thorning's mand dømmer Thorning ude?

JEG håber satme at hun får sådan et los i meningsmålingerne.

 

Fandme godt man kan stå og predike om at de rige skal betale masser af penge til velfæren også hendes mand kan snige sig uden om det. Flot Thorning..

 

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det kan man da vist kalde et selvmål.. Men nævn 1 politiker der ikke forsøger at " snyde" med et eller andet. Politik er en meget trist farce efterhånden.

xxx

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 6 person

Jeg tror ikke man skal stemple alle politikere, men lige præcis det her er efter min mening idioti.

 

De begge burde kende reglerne. Specielt hende når hun står og klantre alt og alle folk som tjener mere end gennemsnitte.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 9 person

PJEDSTED:

Ja det kan man da vist kalde et selvmål.. Men nævn 1 politiker der ikke forsøger at " snyde" med et eller andet. Politik er en meget trist farce efterhånden.

 

Arh.... Thorning har jo ikke rigtigt gjort noget som helst.... Det er hendes mand, der har "gjort" noget.... Og så mangler vi i øvrigt lige at få afklaret om der overhovedet er noget forkert i det han gør. Der er jo dybt modstridende udsagn fra "eksperterne", så "sagen" kan jo meget vel ende ud med at manden handler fuldt ud i overensstemmelse med reglerne på området.

Så skal vi ikke lige tage den med ro og huske den sunde fornuft, inden vi begynder at udråbe folk til at være det ene og det andet? ;)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Clemson, South Carolina
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,6 stjerner givet af 10 person

Jeg synes medierne skal slappe af med personsager!

Helles mand bor i Schweiz, han arbejder for en schweizisk arbejdsgiver og han opholder sig de fleste dage af året i Schweiz.

Ville du så betale skat i Danmark? Nej vel!

 

Det skal lige siges, at jeg ikke er på den politiske venstrefløj - overhovedet. Jeg er blot træt af personsager, hvor indholdet er alt for tyndt i forhold til omtalen.

 

AGURKETID!

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,7 stjerner givet af 3 person

Jacob:

Jeg synes medierne skal slappe af med personsager!

Helles mand bor i Schweiz, han arbejder for en schweizisk arbejdsgiver og han opholder sig de fleste dage af året i Schweiz.

Ville du så betale skat i Danmark? Nej vel!

 

Det skal lige siges, at jeg ikke er på den politiske venstrefløj - overhovedet. Jeg er blot træt af personsager, hvor indholdet er alt for tyndt i forhold til omtalen.

 

AGURKETID!

Det er blandt andet en af grundene til at jeg ikke bringer nyheden på PolitikNyt.dk da jeg ikke mener det har noget med politik at gøre. 

Men jeg er dog enig, i at det er fuldstændig useriøst at sige at folk skal det ene og det andet, også de ikke selv gør det.

 

Fra København
Tilmeldt 31. Jan 10
Indlæg ialt: 535
Fra  Edison Law Advokater Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Før Helle Thorning bliver revet midt over: Selv jurister er uenige om, hvorvidt manden overhovedet har gjort noget forkert. Det afgørende er i hvilket land, han har den tætteste tilknytning og der er i hvert fald mange gode argumenter for, at det er Schweiz i det her tilfælde.

Advokat & partner
Edison Law Advokater

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Han skal ihvertfald betale skat i Schweiz. Spørgsmålet er så om han også skal betale noget i Danmark, men det tvivler jeg faktisk på. Men som Jacob også skriver: Agurketid Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Et desperat forsøg fra højrefløjen. Efter alle de negative sager de har haft på det sidste, leder de med lys og lygte efter noget de kan hænge venstrefløjen på. Det er forståeligt nok.

Men det her "sag", som de prøver på at oppiske en negativ stemning på, er sgu' latterlig.

Kommer snart...

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,8 stjerner givet af 4 person

Jacob:
Jeg synes medierne skal slappe af med personsager!

Jeg er 100% enig og jeg håber heller ikke at Helle bliver dømt ude pga. denne personsag som tydeligvis hviler på et meget spinkelt grundlag.

Skal hun 'dømmes ude' ja så må det være for hendes politik som man måtte være uenig i.

Vi er alt alt for overfladiske i vores politiske diskussioner og det glæder begge fløje.

/Søren

Side 1 ud af 23 (228 indlæg)