Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er vi så heldige at Thorning bliver dømt ude pga. hendes mand?

Side 2 ud af 23 (228 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

BruunMedia:

Skattesag Belaster Thorning


Kunne man håbe at Thorning's mand dømmer Thorning ude?

JEG håber satme at hun får sådan et los i meningsmålingerne.

 

Fandme godt man kan stå og predike om at de rige skal betale masser af penge til velfæren også hendes mand kan snige sig uden om det. Flot Thorning..

 

Ja jeg håber skam heller ikke social demokraterne kommer til magten igen. Så ønsker jeg ihvertfald ikke at bo i Danmark mere Smile

 

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Mark Jensen:

Ja jeg håber skam heller ikke social demokraterne kommer til magten igen. Så ønsker jeg ihvertfald ikke at bo i Danmark mere Smile

 

Ja, det går jo så helvedes godt for Danmark i øjeblikket med V+DF..... og K på styrepinden.

Kommer snart...

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Thomas De Oliveira:
jeg ikke mener det har noget med politik at gøre. 

 

Tjae tjoe.... Helt ligegyldigt, hvad politikerne foretager sig uden for borgen, er det jo ikke.... Politik handler jo om troværdighed.... I det her tilfælde synes jeg dog "sagen" er temmeligt tynd, så det er rart at se nogle nyhedsmedier har journalistisk værdighed nok til at lade den ligge ;)

 

Thomas De Oliveira:
Men jeg er dog enig, i at det er fuldstændig useriøst at sige at folk skal det ene og det andet, også de ikke selv gør det.

 

I den her "sag" siger hun jo ikke et og gør noget andet... Så vidt vi ved handler hendes mand jo i god tro - udmeldingen fra Thorning er at de mener reglerne er således, at manden skal betale skat i Schweiz. Så medmindre Thorning har været ude og sige man ikke skal følge skattereglerne kan jeg ikke se nogen som helst modstrid mellem det hun gør og det hun siger.

"Sagen" med privatskolen kan jeg i øvrigt heller ikke se nogle problemer i..... Kvinden er en af DK's mest kendte politikere, derfor er der altså også nogle andre forhold, der gør sig gældende, for hende.... Og så mener jeg også det ville have været yderst usympatisk, hvis hun havde taget sit barn som gidsel i forhold til hendes image som politiker.... Thorning havde et problem iforhold til hendes privatliv og det problem løste hun som en mor istedet for en politiker - det kan jeg ærligt talt ikke se noget galt i.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Simply Law:

Før Helle Thorning bliver revet midt over: Selv jurister er uenige om, hvorvidt manden overhovedet har gjort noget forkert. Det afgørende er i hvilket land, han har den tætteste tilknytning og der er i hvert fald mange gode argumenter for, at det er Schweiz i det her tilfælde.

 

Muligt, men de har en moralsk forpligtigelse tli at at går forrest og ikke finde smuthuller.. Men det viser jo bare at de også ser stort på det de forsøger at presse os andre til...

 

xxx

Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Sikke en latterlig nyhed. Populistisk ævl i verdensklasse.

Fra Kolding
Tilmeldt 20. Nov 09
Indlæg ialt: 117
Fra  Smartstrøm.dk Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Jeg håber satme hun hopper af ..

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

PJEDSTED:

Simply Law:

Før Helle Thorning bliver revet midt over: Selv jurister er uenige om, hvorvidt manden overhovedet har gjort noget forkert. Det afgørende er i hvilket land, han har den tætteste tilknytning og der er i hvert fald mange gode argumenter for, at det er Schweiz i det her tilfælde.

 

Muligt, men de har en moralsk forpligtigelse tli at at går forrest og ikke finde smuthuller.. Men det viser jo bare at de også ser stort på det de forsøger at presse os andre til...

 

 

Jeg mener ikke det er et smuthul, de vil vel også gerne have nogle penge nede i Schweiz. Jeg har dog før arbejdet i udlandet, hvor jeg blev beskattet begge steder. Jeg kender ikke reglerne godt nok til at vide om det også burde være tilfældet i denne situation.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Feb 06
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes egentlig det værste ved denne sag er, at jurister, skatteeksperter og revisorer ikke kan finde ud af, om han skal eller ikke skal betale skat i DK.

For mange uklare love og regler giver for mange muligheder for at finde huller og det høje skattetryk giver folk incitament til det.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Nicolaj Thomasen:

Jeg mener ikke det er et smuthul, de vil vel også gerne have nogle penge nede i Schweiz. Jeg har dog før arbejdet i udlandet, hvor jeg blev beskattet begge steder. Jeg kender ikke reglerne godt nok til at vide om det også burde være tilfældet i denne situation.

Jeg ved det i hvert fald kan have med varigheden at gøre. Hvor lang tid var du udenlands?

Haha og stakkels "Thomas De Oliveira", han kan da heller ikke sige noget uden at få -rep :(

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

tony:

Nicolaj Thomasen:

Jeg mener ikke det er et smuthul, de vil vel også gerne have nogle penge nede i Schweiz. Jeg har dog før arbejdet i udlandet, hvor jeg blev beskattet begge steder. Jeg kender ikke reglerne godt nok til at vide om det også burde være tilfældet i denne situation.

Jeg ved det i hvert fald kan have med varigheden at gøre. Hvor lang tid var du udenlands?

Haha og stakkels "Thomas De Oliveira", han kan da heller ikke sige noget uden at få -rep :(

3-4 år, hvor jeg var mere i udlandet end i DK

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 2 ud af 23 (228 indlæg)