Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opsætning af: "Vind en tur til...." - Facebook

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Møgeltønder
Tilmeldt 18. Aug 09
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle amino'er

Jeg har fået til opgave af min far, at tænkte lidt kreativt. Det er sådan, at vi har nogle lejligheder i Tyrkiet, som vi gerne vil have skabt lidt mere opmærksomhed omkring. Derfor tænkte jeg, at man kunne gøre mere opmærksom på lejlighederne ved hjælp af facebook og en lille konkurrence.

Så tænker jeg, at man kunne lave et koncept hvor folk kunne invitere deres venner, hvorefter de deltager i konkurrencen om at vinde en evt. uge i en af ferie-lejlighederne (okay.... den idé er set før).

Men jeg kunne godt tænke mig at få nogle råd fra jer om, hvordan dette kunne gøres bedst muligt. Skal det ske gennem en begivenhed, en fanside eller måske en gruppe? Har i noget erfaring med sådanne projekter gennem facebook, og hvordan de laves bedst?

INFO:

Kunne du tænke dig at vide mere om lejlighederne, kan de findes på følgende linkGOLDCITY

Håber på lidt venlig hjælp, fra jer amino'er. Hvis I mangler mere info, kan i enten skrive her i tråden, eller i en PersonligBesked.

Bedste Hilsner

Nichlas Boysen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nichlas,

jeg er bestemt ikke facebook ekspert og er selv ved at prøve kræfterne derinde mht grupper, sider osv. Men hvorfor ikke gøre begge dele? Du ku jo lave en gruppe med et specielt emne og en side med konkurrencen - på samme tidspunkt. Derudover er der jo også noget der hedder "inviter til begivenhed". Det har jeg set at andre gør med konkurrencer. Hvor du altså inviterer til lodtrækningen af rejsen til Tyrkiet, fredag kl 12. Eller noget i den stil..

Det var mine fem øre :-)

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nichlas

Jeg har sendt dig en PB. 

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kører selv en konkurrence med gavekort nu og det giver vildt meget opmærksomhed overfor den pågældende side..

Kan godt uddybe i pm

 

mikkel

Fra Møgeltønder
Tilmeldt 18. Aug 09
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak skal I have :)

Ville det være smart, at for at folk kan være med i lodtrækningen, skal de tilmelde sig et nyhedsbrev?

- Eller ville det måske skræmme folk væk?

 

Fra Møgeltønder
Tilmeldt 18. Aug 09
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg smider den lige hurtigt en tur til toppen :)

Fra Fredericia
Tilmeldt 13. Mar 10
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Magasin for mænd Online - www.mfmo.dk 

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nichlas,

Jeg stødte for noget tid siden på denne Facebookgruppe på nettethttp://www.facebook.com/#!/group.php?gid=260567056313&ref=search

Det smarte her er, at det ikke er en decideret konkurrence, hvor man skal invitere folk for at være med - det er meget mere enkelt (og kontant): Meld dig ind i gruppen og lej sommerhuset billigere end dem som ikke er med i gruppen!

Så lav en gruppe, f.eks. Luksuslejlighed i Tyrkiet og giv dine medlemmer gode rabatter på at leje lejlighederne. Så kan du selvfølgelig også opfordre dem til at invitere deres venner, så de ikke går glip af de gode tilbud :)

Mht. nyhedsbrevet, så har du jo alle muligheder for at sende beskeder til dine medlemmer af gruppen. Bare sørg for at det ikke bliver mere end 10-12 gange om året - eller bliver folk trætte og melder sig ud.

Jeg håber at det kan bruges :)

De bedste hilsner fra
Martin

P.S: den omtalte gruppe på facebook har p.t. 16.866 medlemmer - det er sgu da ikke helt skidt! 

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 03:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Nichlas Boysen:

vi har nogle lejligheder i Tyrkiet, som vi gerne vil have skabt lidt mere opmærksomhed omkring.

Remee, er det dig? Skype-Wink

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)