Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

STOR MULIGHED HER OG NU !! DU BLIVER KENDT ! MEGET HURTIGT

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

CyberWarrior:

dER ER SÅ stor forskel hvor i kører rundt i bonde byer mens taxaerne her kører , lufthavnen,rådhuspladsen museer, alle tursiter benytter herude. Så skal der vel være forskel:-) Ligesom der er forkskel på fornufitge mennesker som os, og dumme som digBig Smile Og vis du læser teksten så skal vi have 15000 og ikke 50 Tumpe! ring til taxireklame.dk og spørg om pris så lad os se hvad du får heheh

Hej CyberWarrior,

Det tilbud du fremlægger er faktisk rigtig godt og ja prisen ligger vist mellem 40 og 50.000 hvis man køber gennem taxireklame.dk så vidt jeg husker.

MEN desværre er dine indlæg forkerte på uendeligt mange niveauer. Uanset hvor godt et tilbud du har, så får du ikke mange købere ved at tale til dem som du ville tale til kollegaerne på holdepladsen.

Stavefejl og en caps lock der åbenbart har tendens til at sidde fast er en ting, men direkte at tilsvine ikke bare en mulig kunde offentligt og dermed også eventuelle interesserede firmaer der læser med, er direkte dumt.

Et er at du tilbyder massiv eksponering til en god pris, men du skal huske på at du også repræsenterer din egen reklamesøjle. Du udstråler i dine indlæg at din taxa er en af dem der bakker med 180 på motorvejen og kører slalom gennem gågaderne.

Det firma der bliver din kunde vil altså få sit firma eksponeret på en rigtig grim måde og med det i tankerne, sammenholdt med dine indlæg, kan det blive svært for dig at blive taget seriøst.

Håber du kan bruge det når du fremover har en ledig bil til "leje".

Med venlig hilsen

Tommy

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

BruunMedia:

Bogen hedder: Common Business Knowledge For Dummies

Skrevet af Mr. Obvious  :P

 

:D

 

Yes

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

tror du misforstod mig ;-) Er absolut ikke til den tone !!

Jeg giver dem sku lige et kald derovre så :-)

Faktisk lidt nysgerrig

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

CyberWarrior:
NORMALT KOSTER DET 50 TUSIND KRONER MEN VI SAMMEN ARBEJDER IKKE MED REKLAME FIRMAER DERFOR

Jeg skal ikke udelukke at det koster så meget nogle steder. Men sidste år undersøgte jeg prisen gennem et at de firmaer (kan desværre ikke huske hvad de hedder), og der var min totalpris ca. 20.000 for 12 mdr. Inkl. indpakning og penge til vognmand. Det var også i Storkøbenhavn.

Til gengæld var der ikke nogen der kaldte mig dum eller tumpe, så dem gad jeg selvfølgelig ikke at handle med. Du virker til gengæld som er person, man bare brænder for at gøre forretning med.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

BruunMedia:

Bogen hedder: Common Business Knowledge For Dummies

Skrevet af Mr. Obvious  :P

Min udgave er SÅ slidt så jeg har anmodet om at få den graveret i rustfrit stål...

 

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det BILLIGT ?

Markedsføringsforum - kom og være med!

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det Christian eller Søren du har snakket med derovre ??

 

 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anders Christensen:

Så hvis du kan acceptere at opføre dig ordentligt og tale pænt til folk er du velkommen til at debattere her på Amino.

Mvh Anders Christensen, Moderator.

Hej Anders

Håber at I holder den der stil med at holde Amino fri for den slags individer. Har lige læst nogle af hans andre indlæg og det er sgu' noget underligt noget.

Michael

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Mente Thorborg snakkede nul tolerence!!

Men ved ikke om disse udtalelser er ok.

 

Mikkel

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

CyberWarrior:

NORMALT KOSTER DET 50 TUSIND KRONER MEN VI SAMMEN ARBEJDER IKKE MED REKLAME FIRMAER DERFOR.

 

 

Hold da op så  kan jeg lære det, det var nu på ingen måde ment som en anklage men fred være med det og held og lykke med blodtrykket! Wink

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)