Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skriftlig kommunikation

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino-brugere,

 

Har lige oprettet mig som bruger. Undrer mig lidt over at jeg ikke har hørt om, eller set denne debatside før nu.

Syntes ellers at jeg har benyttet mange iværksættersider mm. Nåh, men bedre sent end aldrig.

Mit spørgsmål går på om nogen kan komme med gode ideer til hvordan jeg kommer godt i gang med at lære om skriftlig kommunikation. Jeg er med på at jeg kan købe mig fattig i kurser, af velmenende kursusudbydere og andre freelancer. Det jeg har brug for på nuværende tidspunkt er redskaber jeg selv kan bruge. Lidt i stil med e-learning. Måske nogen kender en god bogtitel, der kan lånes på det lokale bibliotek. Det jeg skal bruge er værktøjer til at udarbejde varetekster, til internet-butik. Kan godt formulere mig, men mangler oplysninger om mål og metoder.....

Næsten alt har interesse.

På forhånd tak

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 06-12-2006 21:59:36
Forfatter:Hmmmm...!!!!!
Det jeg skal bruge er værktøjer til at udarbejde varetekster, til internet-butik. Kan godt formulere mig, men mangler oplysninger om mål og metoder.



Kan du omformulere det? Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener med mål og metoder. Jeg har selv læst en række afsnit/kapitler i bogen "Skriv til nettet", den virker meget velovervejet. Ellers er det nok bare noget med at komme i gang og så ikke være bange for at skulle skrive noget om flere gange :)

Jeg synes det er vildt positivt, at du selv vil skrive dine varertekster. Man ser ofte sider helt uden varetekst eller bare med std. beskrivelse fra leverandøren - det kan altså ofte gøres bedre :)
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)