Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøjproduktion

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Jakob Bork Dirksen:

Hejsa

Hvem kender til et godt sted at finde leverandører til produktion af tøj i mindre partier?

Er der et sted ligesom f.eks. Elance, hvor man kan sende sin opgave i "udbud" blandt flere leverandører globalt?

Eller har I nogle links til systuer eller lign. hvor I ved at de leverer en ordentlig vare til en fornuftig pris?

Tak

/Jakob

Hej Jakob. Lyder meget spændende, det du er igang med. Jeg kan måske godt hjælpe dig med det, du søger efter. Jeg har gode kontakter indenfor tekstilbranchen i Asien, som kan producere dine tekstilspecifikationer til en meget god og billig pris. Du kan læse mere på min side, hvad jeg beskæftiger mig med. www.klnconsult.dk Beklager tekstformatet - har skrevet denne mail på min iPhone :) Mvh. Kim Long Nguyen
Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob

 

Netop mindre kollektioner, her er Thailand lidt dyrere en Kina og Vietnam, men tilgengæld er kvaliteten også bedre generelt.

Dog er tøj så meget forskelligt, at jeg ikke ud fra hvad du skriver, afgøre om det er muligt at lave, men pt laver jeg produktion for www.fleece.dk, Karina fik til at starte med hendes dragter lavet i Kina, men er i dag super tilfreds med at betale 20% mere for hendes produkter og sove trygt om natten. Velvidende at det hun bestiller kommer hjem, klar til salg og altid som forventet, top kvalitet!

 

Du kan skrive til mig; min email er mcj@loxinfo.co.th eller ringe på mit danske nummer +45 3695 0399 men husk, tidsforskellen så helst ikke efter kl. 17.00 dansk tid.

 

Hilsen


Michael Jacobsen

 

Fra Lamplaimat, Thailand
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 218
Fra  CS-WEB Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob Bork Dirksen:

Hejsa

Hvem kender til et godt sted at finde leverandører til produktion af tøj i mindre partier?

Er der et sted ligesom f.eks. Elance, hvor man kan sende sin opgave i "udbud" blandt flere leverandører globalt?

Eller har I nogle links til systuer eller lign. hvor I ved at de leverer en ordentlig vare til en fornuftig pris?

Tak

/Jakob



Hej Jakob

Du kunne prøve at tage kontakt til Lars fra Amarisas , de er placeret i Bangkok Thailand og har en dansker ved roret


Claus

 

Tilmeldt 22. Jun 10
Indlæg ialt: 168
Fra  VitalPlus.dk Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Jeg har set lidt på www.fleece.dk. Det dækker ikke så bredt. Har du andre referencer?

/Jakob

Iværksætter

Tilmeldt 22. Jun 10
Indlæg ialt: 168
Fra  VitalPlus.dk Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus

Har set på Amarisas, hvilket ser spændende ud.

Jeg tror lige at jeg vil kigge lidt nærmere på deres side, og så kontakte Lars.

Tak for dit tipSmile

/Jakob

 

Iværksætter

Tilmeldt 8. Oct 09
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob

Du kan kontakte Imagè Clothing på Østerbro, de producere tøj i de mængder du nævner og endda til fornuftig pris. Du kan læse mere på deres hjemmeside www.image-cnc.com

Jonas

 

Fra København
Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Jeg er ved at starte en systue med henblik på mindre produktioner af høj kvalitet og jeg har arbejdet meget med herretøj. Hvis du er interesseret kan du sende mig en email på cticy@aol.com

Hilsen Charlotte

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg formidler private label, produceret i portugal.

Hvis du har flere forskellige designs, burde omkring 200 af hver ikke at være noget problem.

De producere god kvalitet, hurtigt og nemt. Da det er inden for EU skal man ikke indfortoldes, og det er lige til.

Varerne er måske lidt dyrer end fra østen, men når der ikke er tale om større mængder, tror jeg forskellen i fragt samt import bøvlet vil gøre at det sagtens kan være profitabelt fra Portugal.

Hvis det er noget der har interesse kan du kontakte mig på mail Kristian@connectedbn.dk og du kan også komme til at snakke med min kontakt i Portugal, så han kan guide dig igennem hele processen.

Mvh. Kristian

Tilmeldt 22. Jun 10
Indlæg ialt: 168
Fra  VitalPlus.dk Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

Tak for dit svar.

Altid rart at have flere mulighederSmile

 

De bedste hilsner

Jakob

 

Iværksætter

Tilmeldt 22. Jun 10
Indlæg ialt: 168
Fra  VitalPlus.dk Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte og Christian

Tak for jeres indlæg.

Så snart at jeg har modtaget kollektionsoversigten (og evt. arbejdstegningerne), så vil jeg gå i gang med at finde den bedste måde at få produceret tøjet på.

For så har jeg bedre mulighed for at definere opgaven og få udarbejdet kravspecifikationerne.

Forventningen er ultimo 2010.

De bedste hilsner

Jakob

Iværksætter

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)