Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger web udvikler til nyt web service projekt

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Sorring
Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,3 stjerner givet af 4 person

Hej allesammen!

 

Jeg søger en dygtig web side udvikler til et af min web service projekter.

Yderliger info om projektet udleveres kun ved personligt møde.

 

 

Med venlig hilsen

René P. Mouritsen

Fra Odense NV
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Hej René,

Såfremt du skal gøre dig tanker om, at få tilbagevendinger på denne tråd/opslag, så ville jeg nok alligevel redegøre bare lidt for, hvad dit projekt går ud på. Eller gør opmærksom på, at du er villig til at betale for det personlige (indledende) møde.

At man skal mødes med dig personligt (for nogen kan det være en meget, meget lang køretur) for at få mere at vide om dit projekt, uden umiddelbar viden om at man kan hente pengene hjem - eksempelvis størrelsesordenen og det estimerede budget vil for mange udviklere ikke sørge for den nødvendige interesse, undertegnede inklusiv.

Fra Sorring
Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,2 stjerner givet af 6 person

Hej Anders!

 

Tak for dit feedback!

Ja kan godt se din problematik, jeg forslår man mødes på halv vejen dvs. vi delse 50/50 om denne transport omkostning.

 

Ang. betaling ville jeg forslå en procent del af overskuddet i det måneds gebyr som der vil være for bruger af min web service og web udviklers kompetencer vil jo være en vigtig faktor så på en måde bestemmer du selv lønnen.

 

PS. Der er også mulighed for et medejerskab hvis jeg er tilfreds med resultatet.

Tilmeldt 18. Sep 07
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Here we go again.

Måske det snart er tid til en "jeg søger en programmør der vil lave arbejdet, mens jeg scorer kassen" kategori?

Det klassiske spørgsmål: hvad byder du selv ind med, som skulle få den dygtige programmør til at smide hvad han har i hænderne og kaste sig over dit projekt? Som andre tidligere har nævnt, har han nemlig fået mindst 100 af den slags tilbud, så svaret må hellere være bedre end "jeg har ideen", for ideen er kun 10% af succesen - udførslen er de 90%.

Mvh.

Thomas

 

E-købmand af guds nåde

Tilmeldt 18. Sep 07
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 2 person

PS: Min kritik er ikke (kun) rettet mod dig, men skal deles med de snart rigtig mange der gennem tiden er kommet med tilsvarende tilbud.

Jeg rammes af lige dele indignation og undren. Indignation over at programmører i nogens øjne kan betales med løfter om fremtidige indtægter. Undren over at det tilsyneladende kun er denne branche der udsættes for sådanne tilbud. Man ville da aldrig bede en tømrer om at bygge et is-hus, og som betaling love 5% af det fremtidige overskud?

Mvh.

Thomas

 

 

E-købmand af guds nåde

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 03:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Divergens:

Måske det snart er tid til en "jeg søger en programmør der vil lave arbejdet, mens jeg scorer kassen" kategori?

Det klassiske spørgsmål: hvad byder du selv ind med, som skulle få den dygtige programmør til at smide hvad han har i hænderne og kaste sig over dit projekt? Som andre tidligere har nævnt, har han nemlig fået mindst 100 af den slags tilbud

Det er vist tid til at linke til det her indlæg igen ;)

Og til ham, der startede tråden: Som Divergens også siger, bør du begynde med at fortælle, hvad du kan tilbyde. Hvad for et projekt har du, og hvad for nogle evner (vigtigt!) har du?

Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej René

Der er ingen rigtige udviklere, som hopper på denne ide. Du kan kun tiltrække hobby-udviklere. Find i stedet en konsulent eller et it-firma, som kan udvikle systemet til dig.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Divergens:

Man ville da aldrig bede en tømrer om at bygge et is-hus, og som betaling love 5% af det fremtidige overskud?

Mvh.

Thomas

 

 


Big Smile Rigtig god sammenligning - min dag er reddet. Yes

 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Arh hold nu lige op! Min mekaniker får da 15% kickback hvergang jeg laver et salg til et møde hvor jeg selv er kørt til ...

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej René

Hvad vil du ha den lavet i??

Hilsen Mike

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)