Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Syning af tøjdyr

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

  Nu har jeg efterhånden surfet nettet fladt som en pandekage og ligeledes snakket/emailet med en stor del af de producenter/grosister af tøjdyr som er i Danmark.

Jeg søger en producent i Danmark eller scandinavien som er i stand til SELV at sy tøjdyr.

Samtlige jeg har været i kontakt med indtil videre syr ikke selv, men benytter fabrikker i Østen. Og lige i denne sammenhæng har jeg desværre hørt for mange historier om andre der har fået produceret et tøjdyr, men hvor fabrikken så efterfølgende har besluttet sig for at kopiere produktet og producerer en bunke som er solgt som "container-varer". En ting er den overhængende risiko for fabrikken selv kopiere produktet, noget andet er de så pludselig tilfældigvis kan risikere at dukke op som tombola-præmier i et omrejsende tivoli i Danmark eller tilsvarende - men sidst er der så det faktum at rent juridisk set vil man intet kunne stille op hvis produktet bliver kopieret.

Så hvis der er nogen aminoer som kender til en virksomhed et eller andet sted heroppe på de nordlige breddegrader, som er i stand til at lave en produktion i en ordentlig kvalitet, så vil jeg meget gerne høre om det Geeked.

/Jesper

Fra Donguan, Guangdong, P.R. China
Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Jeg kan desvaerre ikke hjaelpe dig med at faa dine toejdyr syet i Norden, men jeg kan hjaelpe dig med at sikre dig med kopier i Oesten.

Jeg arbejder med virksomheder i hovedsageligt Kina og har faaet fremstillet mange produkter hernede. Naar kunden oensker produkterne kopibeskyttede, anvender vi juridisk bindende kontrakter paa produktionslandets sprog (Naturligvis ogsaa oversat til engelsk). I kontrakterne fastsaettes der nogle yderst skrappe krav og boedestoerrelser og jeg har endnu ikke oplevet nogle problemer. Vi har haft en del produkter som kunden oenskede kopibeskyttede.

Vil du hoere mere, skal du vaere velkommen til at sende mig en PM, hvis ikke, oensker jeg dig held og lykke med jagten.

Mvh.
Kasper

Fra Khon Khaen
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 06:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper !

Det koster jo 3-4 Kroner i minuttet at få sådan noget syet i Danmark !

Så vidt jeg ved er der ingen producenter i Scandinavien ud over nogle få bamse artister som syer i mohair osv.

Jeg har lavet bamser i østen i snart 10 år, ingen er blevet kopieret endnu, vi var endda de første som lavede en Harry, den blev dog kaseret da der var en uoverenstemmelse mellem DSB og reklame bereauet som vi arbede for, vores Harry var dog bedrer end den de senere fil lavet andetsteds.

Så lad mig høre hvad det er du har i tankerene.

Kinesiske fabrikker har også min. styk per model, de kan jo kun købe plush,en i besteme længder og er ikke intereseret i at lægge noget på lager, (det er her der typisk bliver lavet kopier, da de syr af alt materialet og sælger de overskydende på det lokale marked) det skal man bare have aftalt med dem på forhånd, at det vil blive tjekket, så er det ikke noget problem, så laver de nogle andrer designs af det !

Min mail er karsten@danamp.com

Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Kan du stadig hjælpe med produktion?

Venligst GMMM

Fra Khon Khaen
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej !

 

Ja Jeg kan stadig hjælpe med produktion !

Men da det er fabriks produktion skal, man forvente at det er min 1500 stk. per design.

Min direkte mail er karsten@termalou.com

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 03:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Til alle interesserede.

Vi producerer for tiden tonsvis af plysdyr i alle udformninger. Vores ordre er store og mange, og derfor kan vi være lidt mere fleksible på mange områder samt tilbyde bedre priser. Alle vores tøjdyr bliver testet efter EU standard for sikkerhed ved legetøj: EN71-1-2-3

Skriv endelig hvis i vi kan hjælpe med noget.

Mvh

Lars Kristensen

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)