Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

betalingssvindel, hvem betaler?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Er der nogen som ved 100% hvordan det lige er, hvis en mand i f.eks. Australien betaler med et visa i ens webshop, og man så sender varen til ham, og at det så viser sig at kort informationerne var stjålet (efter man har trukket pengene osv.) skal virksomheden med webshoppen så betale beløbet tilbage til kort ejeren, eller hvem er det i sidste ende der sidder med et problem.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Så vidt jeg har forstået på tidligere tråde her inde, så er det dig der sidder med aben, og du får vist endda tilmed lov til at betale PBS et gebyr for at de skal bruge tid på tilbagebetalingen. Der er ikke meget retfærdighed i det :)
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg fandt lige tråden:
- PBS er sindssyge
Jeg går ud fra det forholder sig på samme måde hvis du benytter en udenlandsk leverandør til håndtering af dine VISA transaktioner, jeg vil dog foreslå at du kontakter dem for at få klar besked.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 07-12-2006 16:47:14 Forfatter: Sune Christesen er ikke meget retfærdighed i det :)

Nej det siger du ikke, hvis det er rigtigt. Men så virker det da underligt, at man har et risiko gebyr som man skal betale til sin bank hvis tyve bruger ens stjåle visa/dk kort.

Men det skal nok passe det du siger, PBS har jo i forvejen enorme udgifter med at holde det hele i gang , så lidt gebyr skal de vel have.. hehe. . men det er jo faktisk ikke fair for man har jo sendt en vare til tyven. men hva, verden er jo nogen gange uretfærdig.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 07-12-2006 16:55:00 Forfatter: magle


Dato: 07-12-2006 16:47:14 Forfatter: Sune Christesen er ikke meget retfærdighed i det :)




Nej det siger du ikke, hvis det er rigtigt. Men så virker det da underligt, at man har et risiko gebyr som man skal betale til sin bank hvis tyve bruger ens stjåle visa/dk kort.



Men det skal nok passe det du siger, PBS har jo i forvejen enorme udgifter med at holde det hele i gang , så lidt gebyr skal de vel have.. hehe. . men det er jo faktisk ikke fair for man har jo sendt en vare til tyven. men hva, verden er jo nogen gange uretfærdig.




Det har jeg skam også gjort, men de er ikke for dygtige til at vende tilbage til en. men prøver da lige igen

Tilmeldt 3. Nov 06
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er altid dig der skal betale for indsigelser/chargebacks.

 

Derfor er det vigtigt at du sørger for at få fat i noget Anti Fraud til dine betalinger, og især hvis du har med udlandet at gøre.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 07-12-2006 17:41:04 Forfatter: trinitron


Det er altid dig der skal betale for indsigelser/chargebacks.


Derfor er det vigtigt at du sørger for at få fat i noget Anti Fraud til dine betalinger, og især hvis du har med udlandet at gøre.



Hvor kan jeg finde sådan noget Anti Fraud ?? , vi er nemlig begyndt at have flere og flere ordre fra udlandet, og antallet stiger hver uge, og indtil nu har vi været heldige, selvfølgelig har vi nægtet de betalinger fra indien som har være på 70.000 kr.,, men hvis folk nu køber for et alm. beløb er det jo ikke altid lige let at gennemskue.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)