Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Thunderbird og Gmail

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har hentet det udemærkede program Thunderbird, og har sat min Gmail op i det... Jeg kan uden problemer modtage, men når jeg vil sende, siger den at der er problemer med min SMTP - localhost...

Er der nogen herinde der bruger Gmail igennem Thunderbird, og kan forklare mig, hvordan jeg sætter den op?

Cheers...

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Det lyder som om at du har konfigureret den til at sende med localhost som SMTP server, hvilket ikke er muligt jo mindre du selv har en SMTP server kørende. Prøv at rette localhost til din udbyders SMTP server (kig i dine papirer eller google "udbydernavn smtp").

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har sat den til smtp.gmail.com som udgående, og jeg har fulgt Googles vejledning til punkt og prikke, og jeg kan baaare ikke få den til at sende...

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Det lyder underligt at der står localhost i din fejl så, det tyder på at den forsøger at sende via din egen maskine. Hvis du vil bruge Gmail''s smtp server skal du enable SMTP authentication, og så vidt jeg kan se skal du også bruge TLS/SSL.
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg havde sat udgående til TLS og indgående til SSL, og rettede begge til det samme. Og tænk, nu virker den...

(Kan vi slette denne tråd?)
Tak for hjælpen Sune...

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Super :) vi må hellere lade tråden være, kan jo være den kan komme andre til gode.
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)