Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate - anmeldelser af cd'er. How to og muligheder?

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Vemb
Tilmeldt 1. Jul 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Lohse

Kan se der er en masse ting jeg skal have læst op på. Men det lyder jo godt det hele. Skal være væk hele weekenden, så det må - desværre - vente til mandag, med at få set på alle de ting du nævner.

Takker mange gange for al hjælp!

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Selv tak Christopher.

Gode tanker, som du har gjort dig omkring dit site. Man kan måske også lave mere uddybende anmeldelser eller lave en anden struktur end de andre - altså i opbygningen - måske, hvor du udvælger de tre-fem bedste numre i dine ører, og knytter en lille kommentar (karakter) til dem også.

Men god idé, at du holder dig mere til hverdagssprog, så der ikke kommer alt for mange klicheer og fine fremmedord.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

I øvrigt, Christopher: Du nævnte det her med, at det er svært at få råd til alle de cd'er, du gerne vil anmelde. Her vil jeg foreslå, at du benytter dig af YouTube. Rigtig mange nye cd'er/albums lægges ind i deres helhed, dvs. alle sangene og med fuld spilletid. Det betyder jo, at du ikke behøver at købe alt det, du gerne vil anmelde, eller kan vente med at købe de cd'er, du gerne selv vil eje til, du har råd til det. Perfekt! :-)

Dbh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er selvfølgelig ikke tvunget til at have bannere eller reklamer, det kan du vælge som det passer dig hen af vejen.

Det er super godt at du tænker over hvordan du vil adskille dig, der er jo masser af muligheder. Du kunne fx tilføje mulighed for kommentarer til dine anmeldelser, så folk selv kan komme med feedback til dit arbejde. Det er en god idé at skrive "menneskelige" anmeldelser, så folk føler at du er på samme niveau som dem. Jeg vil helt sikkert mene at det er vigtigt at komme omkring de fleste genrer, især når du er alene om det - så det kræver jo lidt arbejde. Du kunne evt. også anmelde koncerter, hvis du er til live events.

Det er bare om at sætte det igang :)

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

I øvrigt, Christopher: Du nævnte det her med, at det er svært at få råd til alle de cd'er, du gerne vil anmelde. Her vil jeg foreslå, at du benytter dig af YouTube. Rigtig mange nye cd'er/albums lægges ind i deres helhed, dvs. alle sangene og med fuld spilletid. Det betyder jo, at du ikke behøver at købe alt det, du gerne vil anmelde, eller kan vente med at købe de cd'er, du gerne selv vil eje til, du har råd til det. Perfekt! :-)

Dbh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Ellers kunne man jo vælge den old-school-model, at gå ned i en plade-butik eller på biolioteket Smile

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er bestemt også en mulighed. Jeg vil dog nok anbefale biblioteket fremfor pladebutikken, da der skal en dybere gennemlytning til for at kunne skrive en velovervejet og fair anmeldelse. Problemet med biblioteket kan så være, at de formentlig ikke har har de nyeste udgivelser (ikke at jeg ved dét med sikkerhed; jeg låner aldrig på biblioteket :-).

Dbh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

TT Tekstforfatter:

Det er bestemt også en mulighed. Jeg vil dog nok anbefale biblioteket fremfor pladebutikken, da der skal en dybere gennemlytning til for at kunne skrive en velovervejet og fair anmeldelse. Problemet med biblioteket kan så være, at de formentlig ikke har har de nyeste udgivelser (ikke at jeg ved dét med sikkerhed; jeg låner aldrig på biblioteket :-).

Dbh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Helt enig i det omkring pladebutikken, men der er måske nogle lokale steder, hvor man kan låne også, hvis man laver en aftale med dem.

Mht. biolioteket, så kan man vist også låne over nettet - se her: http://www.gratis.dk/netmusik-gratis.html . De understreger dog, at:

"Ret skal være ret: Ikke alle de nye titler er endnu at låne, men mange af de sidste nye er, og så kan du begynde med dem, indtil de øvrige bliver lagt ud på Netmusik.dk, eller du låne nogle af de andre albums, en aktuel kunstner har udgivet."

Fra Vemb
Tilmeldt 1. Jul 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er jeg hjemme igen.

Tror nu jeg går efter youtube modellen. Så er jeg rimelig sikker på, at jeg altid kan finde de nyeste albums. Medmindre det er en cd jeg gerne selv vil have, så bliver den selvfølgelig købt.

Med en del genstande indenbors fik jeg lige snakket lidt "big business" med en af mine gode venner, her i weekenden. Så jeg er bare fuld af gode og ikke mindst, mindre gode idéer nu :P

Men siger tak for alle inputs. Nu skal der designes!

Fra Odense
Tilmeldt 6. Mar 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Christopher..

Du kan jo også skrive til, fx Ideal Promotion eller nogle af de andre danske (og udenlandske) pladeselskaber, der udgiver promo til de danske DJ's og forskellige musikanmeldere.. Om du også kan få de promoer de alligevel smider afsted til DJ's m.v. og så muligvis give dem reklamepladser på dit site til gengæld.. 

Venlig Hilsen

Bjørn Clemensen

Fra Vemb
Tilmeldt 1. Jul 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm.. Der er så kommet et problem nu. Da jeg er nyuddannet og uden udsigt til job, har jeg selvfølgelig meldt mig ind i en a-kasse. Som nyuddannet kan man så få dagpenge efter 1 måneds endt "karantæne".

Dette betyder jo også, at jeg ikke rigtig kan få gang i mit projekt, i og med at jeg ikke må tjene noget som helst. Og da der jo godt kan gå lang tid, inden der sker specielt meget med sådan et projekt, stiller det mig jo lidt i en - sagt på godt jysk - træls situation!

Er der en lovlig måde at slippe uden om dette på? Har tænkt lidt på at sætte det hele i min kærestes navn, så pengene går ind på hendes konto, osv. Det er der vel i princippet ikke noget i vejen for? Hun er på elevløn, så hun må vel tjene det hun vil, ved siden af?

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)