Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mængde af visning får at bedømme sin CTR på facebook.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jun 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey alle aminoere.

Jeg er begynd at lege lidt med Facebook Annonceringer.

Og prøver at få sat tingene lidt ind i bokse osv;) 
Så håber i har tid til at hjælpe en ny begynder lidt.

Så mit spørgsmål er, når jeg nu har oprettet en del forskellige annoncer til den samme kampagne med forskellige billeder osv. og jeg skal begynde og teste hvilken en som virker bedst med hensyn til CTR.

Hvor mange visninger skal jeg købe pr annonce før jeg kan sige jeg har lavet en ordenlig test af annoncen.
Og har et realistisk CTR tal at bedømme ud fra. ? og derfra begynde at smide penge efter en annonce. ?

 

Håber i kan hjælpe med det :)

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil da mene du skal betale CPC og ikke CPM til at starte med. Det kan jo være din CTR er elendig, så kommer du til at betale overpris hvis du har budt på CPM...

Også har jeg heller ikke mere forstand på det ;)

Tilmeldt 30. Jun 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har jeg faktisk prøvet, og resultatet var får dyr CPC pris. 

og fik indtrykket af at det var CPM hvor man kunne få den gode click pris fra !  ;)

 

hehehe nej, jeg må nok også indrømme jeg syntes det er lidt af en jungel alt det her ;)  men hva må jo være til at finde ud af hen af vejen. :)

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kigger lige lidt med her, da jeg også har tænkt mig at prøve Facebook annoncerne.

Tilmeldt 30. Jun 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Du skal være hjertelig velkommen :) har du samme oplevelser eller er du ikke startet endnu ?