Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste affiliate site ??

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det bare mig, eller har der ikke været en del dårlig omtale af MikkelsenMedia?

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias Hyldeborg:
Det er da underordnet om jeg tjener på det, eller ej? Bare linket har relevans.

Hvis du er på Amino for at tjene penge ved at linke videre - tror jeg du er det forkerte sted. Det er sikkert underordnet, men det er moralen ikke. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas De Oliveira:

Tobias Hyldeborg:
Det er da underordnet om jeg tjener på det, eller ej? Bare linket har relevans.

Hvis du er på Amino for at tjene penge ved at linke videre - tror jeg du er det forkerte sted. Det er sikkert underordnet, men det er moralen ikke. 

Det er jeg ikke.

Men tak fordi du igen graver i, at jeg har smidt et affiliate link i denne tråd. Jeg har nemlig endnu ikke forstået, at det er forbudt.

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias Hyldeborg:

Men tak fordi du igen graver i, at jeg har smidt et affiliate link i denne tråd. Jeg har nemlig endnu ikke forstået, at det er forbudt.

Det er NATURLIGVIS ikke tilladt, alene af den grund, at sitet er skabt for at andre brugere kan få gode og uafhængige råd. Ellers kunne trådstarter jo lige så godt have spurgt MikkelsenMedia, om det var godt. Det er jo klart, at du vil rose det, når du tjener penge på det.

Simple as that. Smile

Og faktisk kunne det gøres endnu mere simpelt: Det er ikke dig der laver reglerne på Amino. Reglen er nu en gang, at det ikke er tilladt. Med ovenstående grund, vil jeg tro. Wink

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Ballerup
Tilmeldt 30. Mar 10
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Som det tydeligt fremgår af alle svar, så er der rigtig mange netværk. Valg af netværk er ikke så vigtigt synes jeg. Jeg har shoppet lidt rundt for at finde den leverance der passer til hjemmesiden. Det vil sige - har man et tema, som f.eks. "rejser" - så find det netværk som har noget om rejser - og gerne bredt, så du f.eks. ikke er bundet af kun 2-3 annocører. Samtidig kan du sprede "risikoen" ved at bruge flere forskellige hele tiden. På den måde har du mulighed for at ramme bredere - og måske forhandle bedre aftaler på plads med hvert netværk. For det er jo ganske simpelt; vil affiliate-netværk1 give 75 kr. for et lead med affiliate-netværk vil give 100 kr, så er det ikke så svært at vælge.

MEN - vær opmærksom på trackingen af leads. Jeg har oplevet kæmpe udfald hos nogle netværk.

Kort sagt - brug 2-3 netværk til hvert website du roder med.

 

Kenneth Andersen | Online Evangelist

"Find den bedte pris på taletidskort"

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Andersen:

Som det tydeligt fremgår af alle svar, så er der rigtig mange netværk. Valg af netværk er ikke så vigtigt synes jeg. Jeg har shoppet lidt rundt for at finde den leverance der passer til hjemmesiden. Det vil sige - har man et tema, som f.eks. "rejser" - så find det netværk som har noget om rejser - og gerne bredt, så du f.eks. ikke er bundet af kun 2-3 annocører. Samtidig kan du sprede "risikoen" ved at bruge flere forskellige hele tiden. På den måde har du mulighed for at ramme bredere - og måske forhandle bedre aftaler på plads med hvert netværk. For det er jo ganske simpelt; vil affiliate-netværk1 give 75 kr. for et lead med affiliate-netværk vil give 100 kr, så er det ikke så svært at vælge.

MEN - vær opmærksom på trackingen af leads. Jeg har oplevet kæmpe udfald hos nogle netværk.

Kort sagt - brug 2-3 netværk til hvert website du roder med.



Er enig med Kenneth.

Lad dit indhold (og dermed relevansen) styre dit valg af reklamer. Vær ikke bekymret for at bruge mange netværk, sålænge du vælger de rigtige reklamer til dit indhold.

Som Kenneth nævner spreder du risikoen ved at vælge flere netværk. Ulempen er at det tager længere tid at 'spare op til en udbetaling', men hvis du vil noget seriøst med dit affiliate arbejde, så bør du også hurtigt kunne tjene nok til udbetalinger i alle de netværk du bruger.

Mvh. Ken

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Mattias Skovhøj:

Tobias Hyldeborg:

Men tak fordi du igen graver i, at jeg har smidt et affiliate link i denne tråd. Jeg har nemlig endnu ikke forstået, at det er forbudt.

Det er NATURLIGVIS ikke tilladt, alene af den grund, at sitet er skabt for at andre brugere kan få gode og uafhængige råd. Ellers kunne trådstarter jo lige så godt have spurgt MikkelsenMedia, om det var godt. Det er jo klart, at du vil rose det, når du tjener penge på det.

Simple as that. Smile

Og faktisk kunne det gøres endnu mere simpelt: Det er ikke dig der laver reglerne på Amino. Reglen er nu en gang, at det ikke er tilladt. Med ovenstående grund, vil jeg tro. Wink

Sådan kan du ikke sætte det op?

Jeg vil jo ikke rose alt, som jeg tjener penge på?

Jeg bruger også IQ Medier og EuroAds, men synes selv, at MikkelsenMedia er bedst, så selvfølgelig er det den jeg anbefaler?

Jeg troede virkelig, at vi var ovre den her diskussion. Synes ikke, at det er god stil hele tiden at grave den op igen?

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person
Tobias bare fat at du skal respektere aminos regler FÆRDIG BUM! Så er den ikke længere

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Christopher Roelann:
Tobias bare fat at du skal respektere aminos regler FÆRDIG BUM! Så er den ikke længere

Hvis den ikke er længere, hvorfor nævner du det så lige igen, igen?

Jeg har skam forstået det. Har bare diskuteret lidt frem og tilbage, om Aminos regelsæt, det er der vel ikke noget i vejen med?

Jeg vidste ikke, at man ikke måtte dele affiliate på Amino, og forstår stadigvæk ikke hvorfor, men lad nu det ligge. Men selvfølgelig respekterer jeg da Aminos regler, og det skal selvfølgelig ikke gentage sig.

Men er godt nok blevet træt af Amino, efter den her tråd, at jeg har overvejet at stoppe, fordi jeg simpelthen ikke synes, at det er god stil det dér!

Jeg har været nede på -500 Amino karma, eller sådan noget, for at dele to affiliate links? & for at diskutere lidt om Aminos regelsæt?

Hvad får du ud af, at skrive det indlæg du lige har skrevet? Som en milliard før dig også har skrevet?

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 02:01
Hvor mange stjerner giver du? :

marmut16:

Hvilket er bedst ?

 

Partner-ads er bedst, for der ligger MobilTjek fra imorgen, da vi lige har oprettet os som annoncør Smile. Vi starter med 50 øre pr. klik, men regner med at sætte prisen op, hvis kvaliteten er som forventet.

Vi forhandler også med Tradedoubler om et affiliateprogram, men det bliver et procentafregnet program i stil med f.eks. Hotels.com

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)