Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

POST DANMARK vs FRAGT vs RABAT PÅ FRAGT

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der nogen her inde som får rabatter hos Post Danmark ???  Jeg under mig over som firma, at vi skal betale det samme som et hveranden privat menske som vil sende EN pakke.  Også fordi at vi har en porto udgift fra 8-15000 pr mdr. alene til Post Danmark.


Der er jo ikke mange andre som fragter små pakker fra FIRMA til PRIVAT.  Der er jo lidt monopol over dette. 

Tilmeldt 14. Aug 06
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Så vidt jeg har erfaret, så er der ikke så meget rabat at hente når man sender til private i Danmark via Post Danmark. Der skal man sende til virksomheder for at kunne nogle bedre priser.

 

Dernæst har Post Danmark også en volumegrænse, for hvornår man evt. kan få en rabat. Men der er din omsætning vist ikke helt stor nok endnu.

 

Ta evt. kontakt til Citymail, som starter op i 2007 i flere storbyer her i Danmark.

Fra København
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Eller prøv Box de har noget de kalder Metromail som går til de fleste mellemstore og store byer, GLS har deres pakkeshops
Fra 2840
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hold dig til Post-DK hvis du vil beholde dine kunder. Andre udbydere har ikke i nærheden samme kvalitet som Post-DK.

 

GLS-løsningen er fuldstændig ubrugelig som privat arbejdende person.

 

Fordelen med Post-DK er at pakken kan afhentes lokalt på post-huset hvilket ingen andre kan levere. GLS-pakker kan vist ikke afhentes og hvis de kan så skal du køre langt efter pakken.

 

Bemærk mig - der er rabatmuligheder for privat-pakker med Post-DK men der skal volumen bag.

Tilmeldt 18. Dec 05
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har i 1 år sendt med Gls og ca 90% af de pakker jeg sender ud er til private der er meget få der ikke er tilfreds men jer har også lagt en tekst på min shop der gør opmærksom på at jeg sender med Gls og at vis kunden ikke er hjemme i dag timerne kan de oplyse ved bestilling et sted hvor pakken kan ligges det køre super godt så jeg kan ikke genkende det Pilde skriver.

 

Da jeg sendte med post danmark forsvandt der tidt pakker eller de var helt ødelagte når de nåede kunden og så var det væsentligt dyre og jeg skulde bringe pakkerne til posthuset nu kommer Gls og henter hver dag ved min dør så jeg brug Gls

 

Hilsen snitter

 

Den kendte orange grønsagshøvl er kommet i ny 18/10 rustfri stål udgave Se www.boerner-import.dk

se også de mange tilbud det er gode Julegaver høvlen holder 10-15 år i private hjem

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan tilbyde dag til dag levering i hele Danmark med track and trace helt ned til 85 kroner pr pakke ( inkl moms ) ( ved min 150 pakker om måneden ), under 150 koster 100 kroner pr pakke

er det noget du kan bruge ?

www.3xwilhelmsen.dk

Christian wilhelmsen

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså samme service, som Post Danmark tilbyder for 54,- pr. pakke? Misser jeg noget her?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian > kører kun i Århus området?

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej ikke kun i Århus, landsdækkenden minus bornholm. op til 30 kg. Og nej post dk tager ikke kun 54 kroner for btc , de tager nærmere 117

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Biz. Since 1992:

Er der nogen her inde som får rabatter hos Post Danmark ???  Jeg under mig over som firma, at vi skal betale det samme som et hveranden privat menske som vil sende EN pakke.  Også fordi at vi har en porto udgift fra 8-15000 pr mdr. alene til Post Danmark.
Der er jo ikke mange andre som fragter små pakker fra FIRMA til PRIVAT.  Der er jo lidt monopol over dette. 

Pakkeprisen for virksomheder til private er 54,- op til et kg.

Pakkeprisen for private til private er 70,- op til 5 kg

http://www.postdanmark.dk/cms/da-dk/files/Pakker_Danmark_prisark_2008.pdf

/jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)