Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg bedst gjort opmærksom på mig selv?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 2. Apr 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

 

Jeg åbnede min online forretning  for en uge siden www.tumlerriet.dk, og roder meget med at få skabt kendskab til siden?

Jeg har flere forskellige produkter på siden der ikke fås andre steder, som jeg har planer om at få gjort kendt.

Jeg er ved at få trykt flyere og er kommet igang med google adwords

Er der nogen af jer der har nogen godt råd til en nystartet  forretning Smile

På forhånd mange tak

 

Signe

 

Fra Vejle
Tilmeldt 3. Jul 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Signe

Tillykke med siden - håber du får kæmpe succes :)

Det lyder spændende med AdWords - det er i hvert fald en god start. Hvis du får lavet en god søgemaskinestrategi, så vil du med tiden kunne nedbringe omkostningerne til AdWords og lade en god placering tage det største slæb. Ellers kan det hurtigt blive dyrt i længden.

Måske kan du udforme salgsbreve og sende dem til vuggestuer og børnehaver og opfølge med besøg. Er ikke klar over, om de har faste leverandører og om de selv må bestemme, hvem de køber af, men det er da værd at undersøge.

Alternativt kunne du arrangere en legedag - et arrangement, hvor du hiver nogle af dine produkter ud til steder, hvor din målgruppe er og lader dem lege med dem. Lav en konkurrence, hvor man kan vinde en skum-helikopter e.lign. Her kunne du også dele flyers ud.

Findes der ikke nogle messer, hvor du kan snige dig til at uddele foldere? (ved ikke om man må uden at have en stand, men det kan vel undersøges) Skype-Smile

Det var lige nogle umiddelbare tanker herfra - kommer gerne med flere.

//Julie

Tilmeldt 2. Apr 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det :-)

Jan Adwords kan godt gå han at blive dyrt i lænten prøver også at finde en tålelig balance.

 

Jeg er i fuld gang med salgsbreve til kommuner, vuggestuer og børnehaver det koster jo ikke noget at prøve :-)

Hilsen

Signe

Fra Skive
Tilmeldt 9. Nov 08
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Signe

Nu tænker jeg bare højt....

Der er rigtigt mange debatfora omkring børn, og mange af disse afholder af og til konkurrencer. Skriv til dem og tilbud præmier (der selvfølgelig er sponseret af dine leverandører).

Men absolut tænk SEO, vi fik laver en rapport og efter vi har rettet fejl, er vi rykket op i rækkerne.

Luise - der ved hvor op ad bakke en ny webshop er....Wink

Fra Skive
Tilmeldt 9. Nov 08
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

 

Glemte lige at nævne Facebook... Lav en gruppe! Gi' et specielt tilbud kun for denne gruppe; i denne uge spare alle i facebookgruppen fragt.... eller lign.

gi' mig et praj, så skal jeg slå "dig" op på min shops gruppe - det er da en start! Måske giver du dem et godt tilbud?!?

Luise

Tilmeldt 2. Apr 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 2. Apr 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

det kunne gøres ved at skrive fb i bemærkninger :-)

Fra Hobro
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - jeg sælger også til småbørnsforældre, og kan tilslutte mig det der var en der skrev om at deltage i fora der handler om børn. Eller endnu bedre få andre til det, det er endnu mere givtigt og tillidsvækkende. Jeg har en stribe varer jeg stadig storsælger af fordi de er blevet nævnt de rigtige stede taf de rette folk for et par år siden.

Babybusiness er et rigtig godt sted at være med - du kan jo skrive til Annette og præsenter hende for dig g dine produkter. Hvis du har nogle sjove eller spændende ting der ikke sælges andre steder kan det være du kan "fange" hende med dem. Hun er utroligt sød og om hun tager noget for det, ved jeg ikke - men selvom hun gør så er det hver eneste krone værd.

Min-Mave er et andet sted hvor det er godt at blive omtalt - du kan måske opfordre dine kunder til at fortælle andre om deres oplevelser. Du kan jo også selv gå ind og være aktiv og måske spille lidt kloge-åge hvis der er emner du i kraft af din virksomhed ved noget om. Du må ikke lave reklame for dig selv, men der vil ligge et link i din signatur som der altid vil være nogle der vælger at klikke på.

Det var lidt herfra - held og lykke :)

KH Mette, Ko og Ko

Mette Osland Pedersen Ko og Ko - Økologi til børn

Økologiske basisvarer til ungerne

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan evt annoncere på facebook.

Der kan du vælge målgruppe (land, alder osv), MEN du kan også vælge hvad din målgruppe skal have forbindelse med allerede (her er børnetøj jo oplagt).

Håber det går dig vel i den store internetjungle :)

 

Fra Upernavik
Tilmeldt 25. May 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 05:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Luise

men mange Danske Børn har det heller ikke for godt. det hvid vi jo, jeg er jo Dansk!Surprise

Venlig Hilsen

Singe som kommer fra 75oo HolstebroWink

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)