Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til markedsføring af dansk erotik side.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København N
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 01:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Først og fremmest vil jeg sige jeg er ny her inde, men har hørt godt om Amino og glæder mig også til at læse de svar jeg får.
Jeg har her til aften brugt 1½ time på at høre Martin Thorborg's interview med Simon Mørch og efter jeg hørte det har det givet mig lidt blod på tanden til at lave denne tråd.

Mig og en kammerat har sammen hjemmesiden patteguf.dk, i kender den sikkert godt eller har hørt om den.
Vi har mellem 2.000 til 4.000 unikke besøgende om dagen.
Mens denne tråd bliver oprettet er der igang med at blive bygget et helt nyt system og nyt design til patteguf som jeg står for.
I dette nye system vil jeg satse på CSS optimering, SEO optimering (Dette skal jeg dog sætte mig ind i).
Vi har i længere tid kørt med google analytics som jeg er utrolig glad for.
Vi vil også forhøje billed størrelsen og kvaliteten, pt er det amatør billeder taget med mobil eller webcam, nu vil vi have lidt bedre billeder da vi har vores egen server i stedet for et webhotel hos en dansk udbyder.

Det var så lidt om siden jeg har og hvad fremtiden lyder på.

Det hjælp jeg søger er én eller måske flere personer som kan hjælpe eller fortælle hvordan jeg kan komme til at tjene nogle penge på reklame.
Jeg kender godt adWords, dog aldrig arbejdet med det, jeg har dog researchet om adwords men de godtager ikke erotik sider.
Derfra sidder jeg så fast.

Jeg vil evt. også gerne have hjælp til at udtænke et afflitate system jeg kan lave til vores hjemmeside eller hvis nogle kender et færdig bygget system som er godt at bruge.
Vi har fået lavet nogle priser på reklamer for hjemmesiden men vi har aldrig rigtig fået det brugt og holdt priserne.

Hvis folk vil hjælpe så kan i skrive til mig her og evt få kontakt oplysninger eller også kan vi få en lille debat op.

Jeg er utrolig åben ogg synes selv jeg har et langt syn for patteguf.dk som hjemmeside, da mange unge kender hjemmesiden.

Med venlig hilsen.

Simon Karberg

Fra Køge
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 240
Fra  Bjørn Johansen Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Held og lykke med projektet.

Start f.eks. med at tilpasse din signatur, så du får link med til din hjemmeside i hvert indlæg du laver.

mvh

Bjørn Johansen

Du finder mig på www.bjoernjohansen.dk

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Karberg:

Det hjælp jeg søger er én eller måske flere personer som kan hjælpe eller fortælle hvordan jeg kan komme til at tjene nogle penge på reklame.
Jeg kender godt adWords, dog aldrig arbejdet med det, jeg har dog researchet om adwords men de godtager ikke erotik sider.
Derfra sidder jeg så fast.



Hej Simon

Har du overvejet affiliate marketing?

Via vores netværk http://www.partner-ads.com kan du også markedsføre sider med erotisk indhold og finde andre annoncører indenfor samme område. Vi har samarbejde med flere indenfor det erotiske område som både annoncerer og så tjener lidt ekstra ved at vise reklamer.

Mvh. Ken

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)