Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Sep 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa,

Jeg er ved at få udviklet en PHP/mySql baseret løsning, og nu skal jeg til at vælge hosting til den. Det må gerne koste mere en en 10''er om måneden, men hvordan pokker finder jeg ud af hvad der er det helt rigtige? Hvilke erfaringer har I omkring hosting - gode såvel som dårlige?

/Leif

Fra Brønshøj
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Generelt er hosting jo mere eller mindre en jungle - og jeg tror at der til ethvert firma vil kunne hæftes både gode og dårlige oplevelser på. Nogle har dog selvfølgelig mere af den ene end den anden slags.

 

www.dandomain.dk, www.wannafind.dk og specielt www.netsite.dk hører efter min mening til i den klart bedre halvdel.

Kim Larsen | kim@soze.dk | soze.dk
alkoholprocent.dk | blomsterdekoratoer.dk | hopogdans.dk

Fra København N
Tilmeldt 1. Nov 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg har brugt Wannafind i en årrække og har kun positivt at berette om dem. De er meget stabile og deres support er rigtig god.

Hvis du ønsker en billigere løsning hos kan jeg anbefale UnoEuro som er Wannafinds datterselskab og er derfor meget professionelt, dog kun med e-mail support.

Tilmeldt 5. Aug 06
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er altid et spørgsmål om service kontra pris.

Jeg har hørt mange positive ting om unoeuro, dog er det jo stadig emailsupport og ikke altid heldigt hvis du står med noget forretningskritisk.

webhotel.net som inforce står bag er noget dyrere, tilgengæld er de super professionelle og til at få fat på hvis noget er galt.

Fra Vejle
Tilmeldt 1. Aug 06
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan anbefale Wannafind.dk. Har brugt dem i flere år - både til egne sites og til kunders - og de har det du efterspørger samt kvalificeret support. En løsning som den du skal bruge koster kr. 59,- om måneden.
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)