Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er sommeren nedetid?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der andre affiliates der oplever at sommeren er relativ død hvad angår annonceklikkeri og for dem med egen hjemmeside besøgende?

Jeg oplever ihvertfald en hvis stagnering, og min blog handler jo ikke akkurat om sol og sommer. Har tidligere hørt fra det amerikanske marked, at det eksploderer igen til efteråret. Nogen der har erfaringer med dette?

Blogforfatter af Penge på Net - En guide for begyndere til at tjene penge online

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Juni/juli og november/december er de bedste måneder indenfor mobilsalg Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Interessant... kunne være man kunne snige en enkelt mobilannonce ind på bloggen :)

Blogforfatter af Penge på Net - En guide for begyndere til at tjene penge online

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja sommeren er død periode - jeg tjener ikke mange penge når folk tager på ferie, eller glor på stranden :-). Personligt motivere det mig til at arbejde ekstra ihærdigt, så jeg kan holde indtjeningen og forhåbentlig øge den endnu mere i efteråret :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Sommeren er ikke død man skal bare udnytte den. Jeg klare mig mange gange bedre nu end før sommerferien. Tror det afhænger meget af hvad branche man laver affiliate for
Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Faktisk sjov der er forskellige oplevelser ved samme :-)

Casper har du ikke mobiler eller har jeg forkert på den ?

Men ja sælger du ferier er der nok også lidt og hente, mod du har reklame for vinterstøvler ;-)

 

Mikkel

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hos mig, er salget også ret dødt ved affiliate :(

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra Odense
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 104
Fra  Krudtborgen - Fyrværkeri i Odense Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også bemærket et stort fald på 50-70%, på venner som er online på facebook Geeked

Så jeg tænker, at det vel blot skyldes, at folk er mindre aktive på internettet i sommerferien.

Krudtborgen sælger fyrværkeri i Odense.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Mine kampagner er også røget et godt stykke ned.. Bortset lige fra kosttilskud til større muskler.... tror der er en del som er paniske over deres "strand form". 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kommer vel an på nichen. Hvis du har en blog om solcreme, soltøj, bedste is i Danmark eller lignende sommerrelaterede emner, så får du mere trafik.

Har du derimod en blog om Canada Goose jakker, rejser til Thailand, skistøvler eller lignende så dykker trafikken fuldstændigt.

Hvis du har en rimelig spredning vil du formentlig opleve en generel stagnering i trafikken på grund af faktorer som ferie, vejr og den slags.

Personligt oplever jeg en stødt stigning i trafikken til min side på grund af den forestående lancering af iPhone 4 i Danmark.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)