Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er denne DELL ikke alle pengene værd?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 345
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sasa,

Jo, man må sige det er et super godt tilbud, bare ærgeligt den ikke fås med højtopløst skærm, for så havde jeg også nappet en Smile

Jeg vil dog anbefale dig at opgradere til Win7 Ultimate (man kan åbenbart ikke vælge Win7 Pro), såfremt du skal bruge den erhvervsmæssigt og har brug for at tilslutte dig et netværk. Hvis den ikke skal spille sammen med andre maskiner og servere kan du sagtens bestille den med Win7 Home Prem. som der er på standard.

Hvis du er meget på farten vil jeg også anbefale batteriopgraderingen, så den ikke går død efter 1½ times brug.

Med venlig hilsen 

Michael Boenstedt

Yah! Gratis auktioner på nettet

www.yah.dk

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Boenstedt:

Hej Sasa,

Jo, man må sige det er et super godt tilbud, bare ærgeligt den ikke fås med højtopløst skærm, for så havde jeg også nappet en Smile

Jeg vil dog anbefale dig at opgradere til Win7 Ultimate (man kan åbenbart ikke vælge Win7 Pro), såfremt du skal bruge den erhvervsmæssigt og har brug for at tilslutte dig et netværk. Hvis den ikke skal spille sammen med andre maskiner og servere kan du sagtens bestille den med Win7 Home Prem. som der er på standard.

Hvis du er meget på farten vil jeg også anbefale batteriopgraderingen, så den ikke går død efter 1½ times brug.

Med venlig hilsen 

Michael Boenstedt

Yah! Gratis auktioner på nettet

www.yah.dk

Hej Michael

Tak for det fine svar!

Hvad mener du med, at den ikke fås med højtopløst skærm? Hvad gør det? 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Og burde jeg ikke kunne spille sammen med andre maskiner med en standard win7?

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 345
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo højere opløsning jo mere kan man have på skærmen samtidig.

Det er en fordel, hvis man arbejder med grafiske opgaver eller har flere programmer åbne samtidig.

Jeg spiller f.eks. poker og så kan jeg have flere borde åbne samtidig uden at de overlapper hinanden.

Wikipedias forklaring:

http://da.wikipedia.org/wiki/Sk%C3%A6rmopl%C3%B8sninger

Michael Boenstedt

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 345
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan godt lave et hjemmenetværk med Win7 Home Premium, men den kan ikke snakke sammen med f.eks. en exchange server.

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay på den måde :) 

En sidste ting.

Jeg hørt at DELL skulle være noget lort. Er det korrekt ? :) 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Sasa Kovacevic:

Okay på den måde :) 

En sidste ting.

Jeg hørt at DELL skulle være noget lort. Er det korrekt ? :) 

Dell er en af Verdens 3 største computer producenter.  Det ville de næppe være, hvis de var som du skriver. Skype-Smile

Windows 7 Home Premium kan altså godt "snakke sammen med" Exchange servere.
En computer med Windows 7 Home kan blot ikke meldes ind i en Windows servers domæne/Active Directory.

Det er ikke Windows styresystemet, der taler med den eventuelle Exchange server. Det gør i stedet Mail/Kalender programmet - ofte Microsoft Office Outlook.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 345
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Dell er bestemt ikke noget lort. Det er klart at den nævnte model ikke designmæssigt er lige så lækker som nogle af de nye Sony, Asus, HP og Apple maskiner, men prisen er også en helt anden.

Jeg har i mit tidligere job solgt rigtigt mange Dell maskiner i forbindelse med hjemme-pc ordninger og Dell lå bestemt i den bedre ende, hvis vi taler om antallet af reparationer.

@John

Ja, det er rigtigt - det var mig der fik skrevet noget vrøvl (det går nogen gange lidt for stærkt  Smile )

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser ud til at være en fed computer,  jeg går også og leger med tanken om i7 eller i3.

Jeg bliver dog altid lidt edgy når man får at vide man ikke kan fravælge at få en dyr windows 7 løsning med.   Jeg håber i den nærmeste fremtid at se laptops uden preinstalleret styresystem. Det er jo en markedsføring strategi der i den grad er uacceptabel. 

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)