Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Mudderkastning" - debat

Side 7 ud af 7 (64 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46513
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

jv45:
Nej :) og som Martin nævner så bruger de nok en stor portion penge på advokter. Det er en kalkuleret risiko de tager, og det er beregnet i deres forretningsmode

OK - kan du så give en negativ anmeldelse af ex aminotrustpilot - sådan bare - Eller bare i det hele taget skrive på trustpilot at Amino burde tillade negativ feedback - Du har sikkert ret men jeg ville da godt lige se sådan et link?

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 26. Jan 12
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

jv45:
Nej :) og som Martin nævner så bruger de nok en stor portion penge på advokter. Det er en kalkuleret risiko de tager, og det er beregnet i deres forretningsmode

OK - kan du så give en negativ anmeldelse af ex amino på trustpilot - sådan bare - Eller bare i det hele taget skrive på trustpilot at Amino burde tillade negativ feedback - Du har sikkert ret men jeg ville da godt lige se sådan et link?

vh

Jeg er ikke helt sikker på hvad du leder efter. 

Men måske det her kan bruges: http://www.trustpilot.dk/review/www.amino.dk

Kunne også lige se at når man laver en konto derinde kan det kun gøres via ens facebook, hvorfor mon :)

Tilmeldt 26. Jan 12
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

jv45:

Cookie:

jv45:
Nej :) og som Martin nævner så bruger de nok en stor portion penge på advokter. Det er en kalkuleret risiko de tager, og det er beregnet i deres forretningsmode

OK - kan du så give en negativ anmeldelse af ex amino på trustpilot - sådan bare - Eller bare i det hele taget skrive på trustpilot at Amino burde tillade negativ feedback - Du har sikkert ret men jeg ville da godt lige se sådan et link?

vh

Jeg er ikke helt sikker på hvad du leder efter. 

Men måske det her kan bruges: http://www.trustpilot.dk/review/www.amino.dk

Kunne også lige se at når man laver en konto derinde kan det kun gøres via ens facebook, hvorfor mon :)

Jeg vil næsten gætte på at anmeldese der indeholder enkelte ord skal de igennem en manuel proccess hvor man så afgøre om der kan være injurier i. 

Kunne vel være ord som svindlere, etc. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

JA det ved jeg, men virksomheden er her smart at tage kontakt til mig direkte og ikke byde på opgaven så jeg kan vælge dem som vinder.
Da de jo nok er klar over jeg så kan skrive de er nogle svindlere.

Side 7 ud af 7 (64 indlæg)