Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud ønskes

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer

Er der nogen herinde der kan give mig et godt tilbud???

Jeg har en hjemmeside som hedder salihdesign.dk, hvor man kan købe smykker.

Det jeg mangler er at gøre den til en net shop, hvor man via et par klik kan købe "køb nu" og betale med dankort osv.

Hele hjemmesiden er færdig, men er der nogen herinde der kan lave det sidste???

Hvad er prisen??

Hvor meget skal man betale om mdr. for at have en netshop??

Venlig Hilsen

Yasmus

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Få samtidig et tilbud på noget søgemaskineoptimering og overvej partnerads.dk eller et andet affiliateprogram. Der er så sindsyg mange der sælger smykker ala dine for tiden, at du bliver nød til at overveje din markedsføring, hvis du vil gøre dig håb om at komme af med dem. Hvordan kan det egentlig være at der er så stort et udbud for tiden? Er det en slags smykker der er specielt lette at lave, køber du dem fra en grossist eller hvordan fungere det?

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi kan da helt sikkert godt byde ind på opgaven :-)

Men giv os et kald på mandag på 70 27 22 55 og få en snak med én af de rare mennesker. Virker de ikke så rare, så bed om at tale med mig, Marcel, så skal vi nok finde frem til en fornuftig løsning

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Tak for hjemmeside adressen partnerads.dk, har lige været inde og kigge på den. Så nævner du affiliateprogram.. Tror godt jeg kan bruge den. Var også lige ind og se på goldenplanet.dk´s hjemmeside. Så det er om sætte sig ind i tingene...

Ja, der er marked for det for tiden a la mine smykker.

Smykkedelene køber du hos grossister i dk eller udlandet og så er det om at komme igang med at lave dem. Det tager ikke særlig meget tid at lave det alt efter hvor meget håndarbejde du vælger at lægge i smykket.

Opstartsfase koster altid, men på længere sigt bliver det en ok forretning og som du selv nævner skal man vide hvordan man markedsfører sin forretning.

Det har jeg en ide om, men det lyder spændende med det som du nævner at man kan vælge med noget søgeoptimering...Kigger lige på det også

 

Mange tak for hjælpen

 

Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Marcel

 

Taler med min mand så kan han måske overtage internet snakken over telefonen på mandag altså imorgen, da det desværre ikke er min stærke side..

På forhånd tak

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er helt iorden :)

God søndag

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 10-12-2006 12:40:58
Forfatter: Yasmus
Var også lige ind og se på goldenplanet.dk´s hjemmeside. Så det er om sætte sig ind i tingene...

Smykkedelene køber du hos grossister i dk eller udlandet og så er det om at komme igang med at lave dem.




Hej igen Yasmus,

Der er virkelig mange ting, som du bør tænke over her ved opstarten. En af dem er helt sikkert valget af webshop, vær opmærksom på:
1) Er de søgemaskine venlige? Vi får f.eks. daglig +100 besøgende på ordet "gaveideer" da vi ligger nummer ét hvis folk søger på det - det er mange målrettede besøgende som ikke koster os en krone.
2) Kan den skalere? Kan den de ting som er nødvendig, hvis dit projekt vokser.
3) Hvordan er prisen? Sommetider er den månedlige ydelse lav, til gengæld koster trafik grotesk meget - pas på ikke at overse den slags.

Nu har Marcel selv budt ind på den her opgave. Hvis I skal bruge et markedsføringsbureau, ville det være fint at få en snak med Marcel allerede fra starten - han har helt sikkert også erfaring med hvilken slags shops der er smartest at vælge.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)