Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Administration / overvågning af affiliate annoncer

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften!

Jeg eksperimenterer pt med forskellige affiliate netværk og har lavet et par sider, hvor jeg ønsker at sætte affiliate annoncer på. Når man nu får 50, 500 eller 5000 indlæg/sider med annoncer bygget op, hvordan holder man så bedst styr på sine kampagner? Nogle kampagner udløber jo efter x-antal uger eller måneder. Findes der værktøjer, der kan overvåge og give en besked, når ens affiliate annoncer udløber? Hvis ikke, hvad gør I så for at holde styr på annoncer og kampagner?

Noget andet er...skal man så ind på alle ens 50, 500 eller 5000 sider for at ændre annoncerne eller findes der værktøjer, hvor dette kan gøres automatisk?

På forhånd tak for jeres tid...

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Jeg har udviklet en PHP function som kan "se" hvis en kampagne går "off" ved et af de netværk jeg bruger. Til daglig bruger jeg den dog ikke, for jeg maksimalt har 20 kampagner, og der er ikke særlig stor udskiftning i dem.

Egentlig handler det om et have alle sine affilaite links i en database, og går dem igennem via et cronjob en gang i døgnet.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har alle mine annoncer liggende i én database og så har jeg lavet en mega side som viser samtlige bannere. Hvis et banner ikke vises mere sletter jeg det.

Det er en fast opgave i mit lean system at den skal tjekkes hver dag.

Musik til firmafesten, julefrokosten eller din privatfest? Hent gratis tilbud fra musikerne på bandlist.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)