Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fra idé til virkelighed!

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jesper

 

Tusind tak for de gode råd og de venlige ord!

Dette er helt sikkert nogen jeg vil benytte mig, har faktisk lige kopieret dem ned i et word-dokument, så jeg er sikker på jeg har dem.

 

Igen, tak for dit indlæg - Kan ikke afvise at jeg ikke får brug din hjælp, da jeg i øjeblikket går og arbejder på en rimelig stor idé, så jeg endelig fandt en måde måske at realisere. Så du skal nok høre fra mig, hvis dette er noget jeg kommer langt med :)

 

Med Venlig Hilsen

Kasper A

Fra Davao
Tilmeldt 14. Sep 05
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen Kasper :)

 

For mig var det primært ven eller kolega forhold, hvis man har en stor bekendtskabs kreds er chancen for der er nogen der har mulighed for at hjælpe dig større.

 

Hjælpe andre mennesker kan jo være mange ting, igen kan det være noget så simpelt som at skabe kontakt til andre mennsker, hvis nogen du kender har brug for hjælp.

Det kunne være så nemt som at forklare din ven med samme ånd og vilje som dig selv om forumet "Amino", det kunne være en kæmpe hjælp for ham og det er bestemt noget man ville blive husket for :P

 

Min pointe var nu mere at en del af de mennesker jeg har mødt har det med at lære folk at kende for en eneste grund, for at de kan få hjælp til et eller andet, det kommer man sjældent nogen veje med...

Hvis du derimod ser herinde, kan du se folk som bestemt ikke har noget mod at hjælpe andre med råd og vejledning, det kan være noget så simpelt som en vudering/mening om en hjemmeside. Hvis disse folk så engang spørger om hjælp til noget, er chance for man vil hjælp dem jo en del større, end hvis det var en eller anden random gut man ikke kendte noget til :)

 

Have a god weekend!

Mads

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen Mads :)

 

Tak for det gåde råd :) - Rigtig god pointe du har, er selv også begyndt at prøve at se hvad jeg kan gøre for andre mennesker, så man derved kan have en tjeneste "til gode".

 

Hvis der er det mindste du mener jeg kan være behjælpelig med, så skriv endelig :)

 

Mvh

Kasper A

 

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)