Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg undre mig... HVORFOR?

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu skal man huske på at det er en stor verden og der er penge nok til alle...
Når man deler ud, så får man ofte noget igen og det noget, kan man måske bruge til selv at tjene flere penge.
Dertil er der et godt socialt aspekt i at "snakke" med kolleger og hygge lidt.

Men det er rigtigt at der er mange gode fora i udlandet hvor der er mere viden, men det kan vi lave om på, hvis vi hjælper hinanden med at skaffe flere debattører i "Afiiliate kategorien" for der er rigtig meget god viden i Danmark.

Så smid et link fra dig website og lad os få den til at vokse.

Rigtig god weekend.

Dbh Martin

Tilmeldt 26. Oct 06
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er sikkert flere grunde.

Nogen af dem er allerede nævnt, men jeg tror der er en grund mere som man ikke skal overse. Der er nogen der er så gode at de laver aftaler direkte med kunder i stedet for at gå igennem et netværk. De har behov for at gøre opmærksom på sig selv for at lande disse kunder. Jeg ved ikke om der er danskere der står i den sittuation, men der er flere i det store udland.

 

Mvh Ken

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

kenhvm:
eg ved ikke om der er danskere der står i den sittuation

Mon ikke Simon og Gosocial så den mulighed , da Simon delte ud i Thorborgs Talkshow ? Alt andet ville da være halvt udført markedsføring. Så jo det er sådan det hænger sammen.

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 02:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Hej,

Har været på ferie, og først blevet gjort opmærksom på min manglende indlæg nu:

Nu er der jo stor forskel på det amerikanske affiliate marked og det danske. 

Men der kan være rigtig mange grunde til at stå frem - og ligeså mange gode grunde til at lade være.

Du kan (som nogle stykker har gjort efterhånden) stå frem og give gode råd i en lang periode, derefter skrive en bog og blive ved med at give god råd - med fokus på at få solgt bogen.

Det kan også være af private årsager. 

Det kan også være rent forretningsmæssigt. 

Det kan også være branding, hvis du skal ansætte dygtige mennesker indenfor kort tid (dygtige mennesker søger succesfulde virksomheder)

__

Jeg har jo - som nogle stykker efterhånden ved - formået at fortælle jeg tjener en pæn sum penge på affiliate marketing, uden faktisk at nævne én eneste af mine sider.

Jeg prøvede det én gang, hvor jeg i min signatur skrev et SEO-link. Der gik under en uge før jeg havde fået 3 konkurrenter. Så det har jeg - modsat andre herfra - dårlig erfaring med.

Vi / jeg har været i medierne á to omgange, og det har lige præcist været planlagt hvad jeg skulle få ud af det hver gang - og det har lykkes mig begge gange. 

Så sent som i dag har jeg åbnet en affiliate-side sammen med en anden anerkendt SEO og landingpage mand herfra Amino - den kontakt fik vi kun pga. jeg havde været fremme. Havde jeg siddet  derhjemme under dynen og tjent en lille skilling ville jeg aldrig kunne få de aftaler hjem, som jeg har fået efter jeg stod frem. Det er som om jeg starter på et meget højere niveau når jeg snakker med folk. Husk på at medierne har utroligt meget at sige i Danmark - du kan vælge dig over at ægre dig over de har magten - eller så kan du bruge det positivt.

Efter mit interwiew med Martin Thorborg på Thorborg.tv har jeg alene solgt for over 300.000 kr. annoncering og mange andre provision aftaler ude at ligge, som jeg kan tjene penge på om 3, 6, 12 og 24 måneder.

Jeg har også fået mange mails fra folk som til en hver tid ville hjælpe, hvis jeg kunne bruge dem - så sent som i forgårs var der en revisor der lavede min forskudsopgørelse og gav mig god rådgivning, gratis naturligvis. 

Det jeg har fået ud af at stå frem i medierne á to omgange har gjort jeg er røget ud over stepperne og gået fra min lille hyggeforretning som jeg kunne tjene 15 - 20.000 på hver måned på, til at nå en virksomhed hvor der bliver handlet for millioner.

Der henvendelser på GoSocial.dk som lyder i retningen af; "Vi vil gerne drøfte mulighederne for at markedsføre vores virksomhed på Facebook. Vi vil gerne have Simon ringer". Det er telefonopkald jeg kan tage efter skoletid, og et opkald jeg sagtens kan tjene +15.000 kr. på. Det er altså ikke sådan nogle henvendelser man får hvis man gemmer sig.

Husk i øvrigt det er hellere ikke de bedste produkter der bliver solgt - det er det de bedst markedsførte produkter der bliver solgt i supermarkederne. Moralen bag det, kan man godt føre lidt over.

Det "eventyr" jeg har været igennem - og stadig er i kan ikke beskrives med ord her, men det har været det hele værd! 

 

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Super godt og konstruktivt indlæg Simon :-)

Sætter tankerne igang..

 

Hav en super dag

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)