Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opsætning af AWeber

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Holbæk
Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 114
Fra  Astrosmykker.dk Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer :)

Det er sådan at jeg er igang med at starte min egen business op, som er baseret på direkt salg.

Jeg skal have koblet AWeber´s autoresponser op til min hjemmeside.

Da jeg ikke kender særlig meget til aweber, ville jeg høre om der var nogle kloge hoveder som ved hvordan det gøres og kune hjælpe mig?

 

MVH Nicolas 

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Benyt dig af Awebers egne videoer og support. De er utroligt venlige og selve opsætningen kan du klare i et snuptag, hvis du ser videoerne igennem. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 336
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolas Kruse:

Hej Aminoer :)

Det er sådan at jeg er igang med at starte min egen business op, som er baseret på direkt salg.

Jeg skal have koblet AWeber´s autoresponser op til min hjemmeside.

Da jeg ikke kender særlig meget til aweber, ville jeg høre om der var nogle kloge hoveder som ved hvordan det gøres og kune hjælpe mig?

MVH Nicolas 

AWeber er ikke særligt svært at opsætte. Som der allerede  er blevet sagt, så se deres videoer igennem, men hvis du ikke kommer videre, så prøv at kontakte mig - Så kan jeg muligvis hjælpe dig.

Jeg vil dog næsten også lige anbefale dig at kigge på MailChimp. På prisen er der ikke den store forskel, men du får et hav af ekstra funktioner med MailChimp. Derudover kan du få de første 500 subscribers til dine autoresponders gratis hos mailchimp...

Held og lykke med det - E-mail marketing rocks!!!

Mvh.

Janus

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)