Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

START AF NY VIRKSOMHED

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Jul 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 01:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey people Wink

Jeg har gået og leget med tanken om at starte mit eget design firma. Så jeg har en masse spørgsmål som jeg håber i kan hjælpe med at svare på. og gerne linke til relevante sider med svar.  på forhånd tak Yes

 

  • 1. For at registrere et firma med cvr nummer osv. Så det bliver lovligt at sælge produkter, hvad koster det? (Enkelmandsfirma).
  • 2.  Har været inde på www.virk.dk men kan ikke lige se det. Hvor/hvordan gør man det?
  • 3. Jeg har lavet et logo til mit fima, og har læst om at varemærkebeskytte det. Kan det betale sig ?
  • 4. Har læst det koste 5100 DKK ekskl. moms kun i danmark, er der andre udgifter ?
  • 5. Kan man bruge en postboks adresse til at oprette sit enkelmands firma, og logo registrering?
  • 6. Hvis i kender til en step by step guide til at starte enkelmandsvirksomhed må i meget gerne linke.
  • 7. Hvis i kan komme med flere gode guldkorn må i meget gerne.

 


Ekstra info: 

Mit prokejkt går ud på at lave en hjemmeside med produkter jeg selv designer (studere som teknisk designer).
Produkterne vil være alt fra småting til store vilde ting.
Men planen er ihvertfald at få lavet nogle produkter der kan masseproduceres og sælges over min hjemmeside.
Jeg vil bruge mit logo, som eyecandy, og sælge tøj osv med logo'et.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 01:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Foxen77:

Hey people Wink

 

Jeg har gået og leget med tanken om at starte mit eget design firma. Så jeg har en masse spørgsmål som jeg håber i kan hjælpe med at svare på. og gerne linke til relevante sider med svar.  på forhånd tak Yes

1. For at registrere et firma med cvr nummer osv. Så det bliver lovligt at sælge produkter, hvad koster det? (Enkelmandsfirma).

2.  Har været inde på www.virk.dk men kan ikke lige se det. Hvor/hvordan gør man det?

3. Jeg har lavet et logo til mit fima, og har læst om at varemærkebeskytte det. Kan det betale sig ?

4. Har læst det koste 5100 DKK ekskl. moms kun i danmark, er der andre udgifter ?

5. Kan man bruge en postboks adresse til at oprette sit enkelmands firma, og logo registrering?

6. Hvis i kender til en step by step guide til at starte enkelmandsvirksomhed må i meget gerne linke.

7. Hvis i kan komme med flere gode guldkorn må i meget gerne.

 

Ekstra info: 

Mit prokejkt går ud på at lave en hjemmeside med produkter jeg selv designer (studere som teknisk designer).

Produkterne vil være alt fra småting til store vilde ting.

Men planen er ihvertfald at få lavet nogle produkter der kan masseproduceres og sælges over min hjemmeside.

Jeg vil bruge mit logo, som eyecandy, og sælge tøj osv med logo'et.

 

 


 

 

Bare lige hvis layoutet også er helt ude i hampen hos andre end mig.... Det lader til det stadigvæk er dødt.... Men nu kan man da læse hvad du skriver :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 01:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Du behøver ikke at registrere dig, hvis du ikke kommer over 50.000 kr om året.

Jeg ville ikke selv spilde penge på varemærkning, før senere hen.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 01:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha du har ødelagt layoutet med dit indlægSkype-BigSmile

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra København
Tilmeldt 13. Jul 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 01:41
Hvor mange stjerner giver du? :

1000 tak Farma Yes

 

ved ikke lige hvad der sker med det layout, den er også helt gal hos mig. Crying

 

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 01:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Foxen77,

(cool - dit indlæg crasher Amino pga. noget cut and paste. Det må de fikse.)

1. nul kroner, du skal bare registre din enkeltmandsvirksomhed.

2. http://www.webreg-portal.dk/home.asp?ContentID=160

3. Nej

4. Ved ikke. Du har naturligvis copyright på dit logo

5. Ja, til kunderne men ikke til os andre der vil slå dig op på cvr.dk. (SVJV)

6. Du tager fat i http://www.startvaekst.dk/ i dit område som er glade for at hjælpe dig.

7. Kom igang. Hold fokus. Hold styr på din økonomi. Spørg på Amino. Drop støtteordninger. Vær nærrig. Lev på en sten og lad være med at lånefinanciere. Men kom igang.

Ekstra info:

Sæt fokus på kortsigtede projekter der kan tjene sig hjem. Branding af tøj kræver enorme resurser. Det er ikke nok at den potentielle køber "tror" du har et brand. Det skal kundens omgangskreds også før det har værdi.

 

 

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hva går der lige galt her?

Det hele ser totalt wierd ud! hehe

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 01:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Hva går der lige galt her?

Nu blev det fixet - var ellers i gang i 'testeren' med at reproducere :-)

 

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra København
Tilmeldt 13. Jul 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 01:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper:

 

Super mange tak for dine svar :-)

Så har jeg ihvertfald lidt at læse og tænke over :-)

 

Alle:

Vildt så hurtige i er herinde, kl snart 2 om natten hehe :-)

Det er skønt, lige min ånd ( det kan kun gå for langsomt) Stick out tongue

 

 

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 01:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er forskellige tidszoner, mange udlandsaminoer er på om nattenSmile

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)