Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af egen virksomhed en Internet Cafe. Svært at finde kapital hvad gør man?

Side 4 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Fik lige læst tråden efter den sidste besked kom op, og vil sige til Henrik, at jeg tror flere af de ting der blev nævnt i tråden, blev sagt udfra at vi sgu alle sammen har en lille drengedrøm om at starte en netcafé. Det er jo essensen af alt det der er sjovt, og så kunne man samtidig sidde at køre sine andre forretninger derfra. Sikkert også derfor snakken blev lidt rødglødende.

Jeg har selv været tæt på flere gange, tættest ved overtagelsen af en Net cafe i Roskilde lige ved stationen, og har ellers være med over skuldreren på en i Næstved og en ude ved lille trianglen på Østerbro.

En idé jeg havde på et tidspunkt var at lægge to concepter sammen: Roomservice & Netcafe. Alt hvad folk køber igennem såkaldt roomservice service.. er det samme som netcafe brugere køber. Så mangler man bare en lille bil/scooter, og så skal man have styr på logistikken, men så kører det :)

På min netcafe skulle der være tjenere der servicerede spillerne, gerne smukke piger :)

Man kan lave helt fantastiske brainstorms over net cafe konceptet, og jeg håber virkelig I kastede jer ud i det.

Men ja, lad os endelig høre hvad der blev af projektet!

Side 4 ud af 4 (31 indlæg)