Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Uhæmmet pral

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 3. Sep 05
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Biz Since 1992 >> Hvad sælger du?
Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :
sælger tøj B2C i 14år fysisk og net & en smule B2B som jeg er ved at starte op sideløbene nu, da B2C kører af sig selv. B2B er noget nyt, men var faktisk det jeg ville for 14 år siden hehe men blev ikke til noget før nu.
Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :
sælger tøj B2C i 14år fysisk og net & en smule B2B som jeg er ved at starte op sideløbene nu, da B2C kører af sig selv. B2B er noget nyt, men var faktisk det jeg ville for 14 år siden hehe men blev ikke til noget før nu.
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Mange gange tillykke, har fulgt en del med fra sidelinjen og det er
yderst spændende at se den hurtige udvikling og de mange opdateringer.
Kan ikke lade vær med at kommentere din smart-bil, hvilket jeg
personligt slet ikke syntes om. Men er totalt vild med at du selv kører
i en, da folk da på den måde ikke kan beskylde dig for at have
storhedsvanvid



Men såvidt jeg ved så må din Boxter da også køre helt fint endnu?

// Jesper Skov

 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 12-12-2006 20:28:42 Forfatter: Jesper Skov Mange gange tillykke, har fulgt en del med fra sidelinjen og det er yderst spændende at se den hurtige udvikling og de mange opdateringer. Kan ikke lade vær med at kommentere din smart-bil, hvilket jeg personligt slet ikke syntes om. Men er totalt vild med at du selv kører i en, da folk da på den måde ikke kan beskylde dig for at have storhedsvanvid

Men såvidt jeg ved så må din Boxter da også køre helt fint endnu?

 

Jeg kører ikke Smart pga. Image, jeg kører den fordi jeg syntes det er en super bil.
Det er nogle år siden jeg solgte min Boxster. Den gik i stykker for et godt ord og jeg må indrømme at jeg blev meget træt af Porsche. Men jeg har nu fået det lidt på afstand, så mon ikke jeg køber en eller anden af deres modeller igen :-)

Dbh Martin

Tilmeldt 1. Sep 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :



"Jeg kører ikke Smart pga. Image, jeg kører den fordi jeg syntes det er en super bil."


Men den er nu også et ret godt blikfang. Det er vist de færreste som får lov til at opstille reklamer på Storebæltsbroen, men det har SpamFighter åbenbart fundet en løsning på...

For noget tid siden så jeg din kære bil holde i nødsporet på broen da jeg var på vej hjem til Fyn fra Kbh, og jeg kiggede resten af vejen efter en arrig Thorborg til fods, men jeg så dig ikke...

Mvh

Claus



Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 12-12-2006 20:35:59 Forfatter: Martin Thorborg

[  
[/QUOTE]






Jeg kører ikke Smart pga. Image, jeg kører den fordi jeg syntes det er en super bil.
Det er nogle år siden jeg solgte min Boxster. Den gik i stykker for et godt ord og jeg må indrømme at jeg blev meget træt af Porsche. Men jeg har nu fået det lidt på afstand, så mon ikke jeg køber en eller anden af deres modeller igen :-)

Dbh Martin







 



Porsche er tøsset og går i stykker :-) du skal have en Vette C5 eller C6  Du skal med til Lemans Martin og du vil have en Vette efter sådan en tur, tro mig :-)   Jeg har selv haft en del Corvetter, den først fik jeg da jeg var 17½ (i 1987) det var en rigtig fin 1977 C3 med orginale 38.000 miles. Var selv over og hente den i Iowa. solgte den igen 7-8år sener -snøft savner den sku.  Når C6 er 4-5år gammel brugt - så vil jeg have sådan en, selv om konen siger nej hehe


Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 12-12-2006 21:11:03 Forfatter: CD



''Jeg kører ikke Smart pga. Image, jeg kører den fordi jeg syntes det er en super bil.''


Men den er nu også et ret godt blikfang. Det er vist de færreste som får lov til at opstille reklamer på Storebæltsbroen, men det har SpamFighter åbenbart fundet en løsning på...

For noget tid siden så jeg din kære bil holde i nødsporet på broen da jeg var på vej hjem til Fyn fra Kbh, og jeg kiggede resten af vejen efter en arrig Thorborg til fods, men jeg så dig ikke...

Mvh

Claus




Det var nu ikke mig, men min makker Henrik der var punkteret, han har også en Smart :-))

Dbh Martin
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 12-12-2006 21:17:34 Forfatter: Biz. Since 1992
Dato: 12-12-2006 20:35:59 Forfatter: Martin Thorborg

[ 






Jeg kører ikke Smart pga. Image, jeg kører den fordi jeg syntes det er en super bil.
Det er nogle år siden jeg solgte min Boxster. Den gik i stykker for et godt ord og jeg må indrømme at jeg blev meget træt af Porsche. Men jeg har nu fået det lidt på afstand, så mon ikke jeg køber en eller anden af deres modeller igen :-)

Dbh Martin










Porsche er tøsset og går i stykker :-) du skal have en Vette C5 eller C6  Du skal med til Lemans Martin og du vil have en Vette efter sådan en tur, tro mig :-)  Jeg har selv haft en del Corvetter, den først fik jeg da jeg var 17½ (i 1987) det var en rigtig fin 1977 C3 med orginale 38.000 miles. Var selv over og hente den i Iowa. solgte den igen 7-8år sener -snøft savner den sku.  Når C6 er 4-5år gammel brugt - så vil jeg have sådan en, selv om konen siger nej hehe


[/QUOTE]

Jeg er ked af at sige det, men amerikanske biler siger mig intet. De er store, grimme, støjende og langsomme. Nej tak, Europa styrer det pis.. :-)

Dbh Martin
Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Nej nej så tænker du som de fleste (gammle usa biler = ja de var sådan  -  men i dag).... C6 = 505 Hk  ikke stor bil,  3,8sec. 0-100  lamer overhovet ikke ved normal kørsel, 7-9km pr litter...   Den langt hurtiger end de "normale" super tyske. og meget billiger kan fåes til ca 1,2mil. hvad kan du få for den pris i tyske med de data''er  ... Her er link til et godt foto så man kan bedøme at det er ikke er som de gamle us biler = http://www.chevrolet.com/corvette/photogallery/ 
Side 3 ud af 4 (36 indlæg)