Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få flere faste læsere

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hei Aminoer

Jeg har ok med besøgende til min blog (kan selvfølgelig altid blive bedre, men klager vanligvis ikke), men jeg mangler lidt konsistens forstået på den måde at jeg ikke helt formår at få folk til at tilmelde sig mit RSS-feed og nyhedsbrev og blive faste læsere.

Ok, indhold og kvalitet er jo oplagt, men er der noget andet man kan gøre for at opmuntre folk til at blive opdateret jævnligt og pr automatik?

Er der nogle gode råd og erfaringer i er villige til at give videre?

På forhånd tak Smile

PS: for at vurdere om jeg har taget fejl i forhold til placering af "tilmeldingsknapper" kan du se bloggen her

Blogforfatter af Penge på Net - En guide for begyndere til at tjene penge online

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har lige fået en læser på din blog :)

kan du ikke en dag lave en artikle om hvordan man begynder på en blog som  man kan tjener peneg på?

 jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Tilmeldt 11. Oct 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Ditto

Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, og mange tak fordi i tilmeldte jer... håber i holder fast (kommer typisk et par indlæg i ugen, så det står ikke stille)

Og tak for indspil Nesuz. Jeg vil lave en kvikguide til hvordan man kommer igang med monetized blogging snarest muligt

Blogforfatter af Penge på Net - En guide for begyndere til at tjene penge online

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder godt Big Smile

 jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen tips? Ingen råd?


Der må da være andre bloggere herinde idag Smile

Blogforfatter af Penge på Net - En guide for begyndere til at tjene penge online

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Du ved det godt i forvejen, men jeg skriver det alligevel en gang mere. Hvis du vil have faste læsere, så skal du levere noget indhold, som er så godt at folk får lyst til at læse mere af det. Det er ikke mange genveje til abonnenter og læsere, hvis man ikke leverer noget godt indhold, som folk gider læse.

Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frank

Og hva syntes du? Har jeg noget at byde på? Smile

Blogforfatter af Penge på Net - En guide for begyndere til at tjene penge online

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Nu skal du ikke tage det personligt, men jeg har faktisk ikke læst ret meget på din side. Jeg bruger ikke ret mange øjeblikke på at læse ting fra Make-Money-Online-verdenen.

Men generelt er det en verden, hvor man skal gøre ret meget for at adskille sig fra det samme standardsnak, der kan findes på et væld af amerikanske blogs. Så jeg tror, at du stiller dig selv noget af en udfordring, hvis du gerne vil have indhold af sådan en kvalitet og originalitet, at du kan tiltrække en større, fast læserskare.

(Og i forhold til selv at tjene penge, så skal du huske, at der ofte vil komme langt flere klik m.m. fra tilfældige besøgende fra Google og andetsteds end fra de faste læsere).

Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej nej, det tager jeg ikke så tungt. Hver sin smag... Smile

Men syntes dog selv jeg adskille mig fra andre, fordi jeg er mere fokuseret på midlet end på målet... Den gængse tone er jo tom salgssnak, og syntes jeg vinkler det lidt mere konstruktivt. Men ja, konkurrencen er påfaldende, og det er da svært at adskille sig, men jeg skriver primært om emnet fordi det interesser mig og ikke bare for at tjene hurtige penge (hvilket jeg i øvrigt heller ikke gør i nogen stor grad)

Men tak for din feedback uanset

Blogforfatter af Penge på Net - En guide for begyndere til at tjene penge online

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)