Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til valg af affiliate netværk

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 14. Jul 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino :) Jeg er igang med at starte firma i udlandet... Hvis alt går som det skal burde jeg ha en side med enormt mange brugere om noget tid. Det jeg er i tvivl om er hvilket affiliate program jeg skal joine.. Jeg søger noget som ligner EuroAds..

Fra København
Tilmeldt 13. Jun 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..

skal det være dansk eller udenlandsk aff program?

Hvis det er dk. Så kommer det også an på hvilken niche du skal arbejde med.. nogle giver gode priser på noget mens andre giver gode priser på noget andet :)

Jeg ville anbefale dig at se dem over som folk bruger på amino.. også se hvem der har de bedste priser for din forretning. Evt kontakt de forskellige netværk og tag en snak med dem :)

Vil du også til tops i google? så send en PM - vi arbejder kun med seo løsninger som virker.. så skriv når alt håb er ude :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej maddog,

det kommer rigtig meget an på hvilket land du snakker om. Forskellige lande, forskellige affiliate netværk (eller rettere sagt: forskellig stor succes af de enkelte netværk)..

Hilsen,

Iryna

Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er bare en Google-søgning væk fra svaret...

Syntes de ligner hinanden til forveksling, men jeg har faktisk haft bedst konverting med Partner-ads, men de har jo godt nok ikke de store brands at markedsføre.

Euroads funker jo stadig, men et ok alternativ er IQ medier, som er i kraftig vækst for tiden

Blogforfatter af Penge på Net - En guide for begyndere til at tjene penge online

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg forstod det som om han søger et netværk i udlandet..

Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Men det mest rentable er jo at gå direkte til kilden... altså gå udenom netværkene og kontakte kunden direkte og etablere en aftale med dem

Blogforfatter af Penge på Net - En guide for begyndere til at tjene penge online

Tilmeldt 14. Jul 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er kun udlandsk jeg søger... dog ikke kun et land planen er at folk fra det meste af verdenen skal ind på sitet... så kan man joine flere udelandske netværk på en gang ? og hvilke vil i anbefale ?

Tilmeldt 10. Apr 10
Indlæg ialt: 294
Fra  lukket virksomhed Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft stor succes med EuroAds som affiliate netværk. De udbetalte til tiden og betalte det de skulle.

Hvis det er internationalt vil jeg der imod foreslå CJ (det skal lige siges jeg aldrig har prøvet at bruge nogle af deres kampagner, men jeg er meldt til og kan se at de har rigtig mange kampagner at vælge i mellem)

 

Hilsen William Frost

 

 

:o) 

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

maddog:

Hej Amino :) Jeg er igang med at starte firma i udlandet... Hvis alt går som det skal burde jeg ha en side med enormt mange brugere om noget tid. Det jeg er i tvivl om er hvilket affiliate program jeg skal joine.. Jeg søger noget som ligner EuroAds..



Hej

Prøv at kigge på denne side:
http://www.partnerprogrammer.dk/foreignprograms.php

Mvh. Ken

p.s.: Partner-ads er kun aktiv i Danmark p.t., men måske senere :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan anbefale dig Commision Junction, som er en kæmpe database over affiliate netværk i udlandet: http://cj.com

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)