Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål om massemail?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 01:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle :)

 

Jeg aner ikke hvor jeg skal lægge den her, så nu er den her (er rimelig ny endnu).

Jeg vil gerne sende nyhedsmails til mine kunder - Er der en der kender en gratis massmailer man kan bruge, eller har et tip til hvordan man kan gøre?

Er helt på bar bund. Har hørt om noget "Cloud"???

Pft

=)

 

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 02:09
Hvor mange stjerner giver du? :

MailChimp er gratis for op til 500 modtagere (så vidt jeg husker). Ryger du over 500 modtagere kan du så vælge en betalingsløsning hos dem.

Men tjek det ud.... Det er klart et af de bedste systemer derude til den slags ting.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 02:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan ikke undlade at pege på Ubivox, som jeg selv og Amino bruger bruger og som du kan få med 50% rabat hvis du er Amino Plus medlem.

Du kan se mere her

Dbh Martin

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 02:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Jeg kan ikke undlade at pege på Ubivox

 

Jeg så ikke lade være med at bakke op om det forslag.... Jeg har godt nok ingen erfaring med Ubivox... Men de virker ret prof', så det kan næppe gå helt galt. De har så tilsyneladende ikke nogen gratis-version. Men deres betalingsløsninger lader til at være i samme prisleje som MailChimps - med Amino-rabat er de så endda billigere...

 

Og så min favorit-fordel.... Det er en dansk virksomhed.... Der bliver sgu sendt nok it-kroner ud af landet for tiden, så kan en dansk virksomhed tilbyde et tilsvarende produkt skulle man da være et skarn, hvis man sendte sine penge ud af landet ;)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 02:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Catt nu efterlyser du noget gratis Så jeg smider lige et link til et opensource program du kan bruge.

Her er Linket: Mass Mailer

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Super tak for de hurtige svar.

Jeg tror jeg starter ud med den gratis version, og hvis jeg får brug for andet, så prøver jeg mig frem i de andre forslag.

Tak igen og god dag :)

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)