Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er lykken ?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er et ordsprog der siger følgende :

"Penge gør ingen lykkeligere, men jeg græder hellere i en jaguar end i en bus"

 

Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken HHX tænker du på? Man har ikke privat økonomi som fag på HHX i Århus. Du har erhvervsøkonomiske fag som du kan tage med over i din private økonomi. Men et disideret fag der hedder privat økonomi findes ikke på HHX. Jeg giver dig ret i at et fag som dette kan hjælpe rigtig meget!

 

Mvh. Frederik Grønholdt

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej man har ikke et decideret fag som hedder privatøkonomi. Yes..

Men erhvervsøkonomi, virksomhedsøkonomi, finansiering, erhvervscase osv osv osv, er alt sammen med til at give eleven en bredere opfattelse af penge. 

Altsammen kan bruges i din private økonomi  :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

avisen:

Jo man kan godt tale om det i samme emne.

Penge gør ikke en lykkelig. Men kan opnå, noget som man ikke kunne, hvis man ikke havde pengene til det :)

F.eks at rejse ude i rummen. Alle kan jo ikke blive astronaut og gør det til ens job. Men hvis man har pengene til det ,så kan man rejse ude i rummet og få måske sit mål i livet opnået.

penge og lykke bliver vis blandet lidt for meget samme nu, hvad vis du ikke havde de penge og det er kun drømme du beskriver her hvad sker når du har oplevet  er det måske noget helt andet , kom ud ad den drømmeverden og lev livet fuldt ud , uden alt det stresse du beskriver med penge , for de mål , med penge er netop det der gør de fleste mennesker ulykkelige

hvad når du har været på månen var oplevelse lykke , for er det lykke at ligge på et luksus hotel at blive opvartet op eller bestig det største bjerg eller hvad er lykken ? , for vis lykke er penge er der endnu mere du kan få et større hus så når du har oplevet det, skal du opleve det næst igen  med har du ikke råd til det er du ulykkelig , med du lykkelige når du har oplevet det for tit er drømme ikke noget med virkeligheden at gøre , det kan ligeså meget være når du har oplevet din drøm at du var meget lykkelige at være samme med din familie og leve i nuet uden det stresse og tænke om alle de drømme og penge

 

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra frederiksværk
Tilmeldt 17. Jun 10
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik Grønholdt Petersen:

Hvilken HHX tænker du på? Man har ikke privat økonomi som fag på HHX i Århus. Du har erhvervsøkonomiske fag som du kan tage med over i din private økonomi. Men et disideret fag der hedder privat økonomi findes ikke på HHX. Jeg giver dig ret i at et fag som dette kan hjælpe rigtig meget!

 

Mvh. Frederik Grønholdt

 

jeg tænker på erhvervsøkonomi, virksomhedsøkonomi, finansiering, erhvervscase.som giver en god basal viden efter min mening til styre at en privat økonomi. Du har helt ret, at der ikke er noger disederet , som hedder Privat økonomi på HHX. Men de fag jeg har sagt, giver en god viden eller er det bare mig der synes det ?

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lykken er at spise ,sove  og være med andre dejlige mennesker..

Markedsføringsforum - kom og være med!

Fra frederiksværk
Tilmeldt 17. Jun 10
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra frederiksværk
Tilmeldt 17. Jun 10
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 2 ud af 2 (18 indlæg)