Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi skal ud af Afghanistan

Side 14 ud af 21 (207 indlæg)
Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Derudover er det fantastiske ved konspirationer at de altid er selvforklarende. Hvis der komme nogle beviser for det modsatte, viser det bare hvor altomfattende den er.

Og hvis nogle har lyst til at blive klogere:

Debunking the 9/11 Myths: Special Report

Derudover består gruppen af medsammensvorner nu:

ANSI, Cambridge, alle dem der har udarbejdet de forskellige rapporter, flyveledere, sikkerhedsvagter i lufthavnen, den Amerikanske regering, det amerikanske militær, FBI, brandvæsen, politi, politikere osv. osv.

Det er godt nok mange mennesker. Som alle holder tæt. Fantasisk.

Ikke en gang et møde i den danske regerings koordinaationsudvalg kunne holdes hemmeligt - men i USA kan de bare krammet.


Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Man kunne jo bare se live udsendelserne fra den 09.11.2001, for allerede der opstår de første problemer!

Here you go, og husk det er live!

Hvad skal det bevise?

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Derudover er denne ret sjov:

There is no 9/11 conspiracy

Det er jo en humoristisk artikel, men det er alligevel en pointe, at hvis flere tusinde i det amerikanske militær og efterretningsvæsen stod bag 9/11, og uden samvittighed dræbte flere tusinde af mennesker, at de så ikke også lige fjerne den unge mand bag Loose Change.

Desuden er der noget der hedder Ockhams Razor: når der er flere forskellige hændelsesforløb er det simpleste som oftest det rigtige.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Og før der kommer nogle tåbelige forklaringer på WTC7 osv.:

Brandmænd har sagt at der har været et hul i WTC7 på omkring 20 etager.

Typisk når konspirationstilhængere viser billeder af WTC7 viser de kun den ene side, men glemmer den anden side som stod i fuld brand (http://911myths.com/wtc7moresmoke.avi).

Og ang. stål og brandtemperaturer - som ALTID bliver bragt på bane - så smelter stål ved ca. 1300 grader (kan ikke huske det præcise tal) og flybenzin ved en del laver (omkring 700 tror jeg). Der er så bare det faktum at stål mister omkring 60% af sin styrke ved omkring 700 grader. Det kombineret med den lodrette brudzone er der intet underligt her.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Rohde:

Hvad skal det bevise?

Det var sådan set det der, som startede det hele...

Live bliver building number 7 rapporteret sammenstyrtet, selvom det først sker 3-5 timer senere (kan ik lige huske tallet i hovedet, og er doven...)

Alligevel kan alle medier bringe nyheden om, at building number 7 var styrtet sammen, selvom det reelt ik var sket!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Rohde:

Og før der kommer nogle tåbelige forklaringer på WTC7 osv.:

Brandmænd har sagt at der har været et hul i WTC7 på omkring 20 etager.

Typisk når konspirationstilhængere viser billeder af WTC7 viser de kun den ene side, men glemmer den anden side som stod i fuld brand (http://911myths.com/wtc7moresmoke.avi).

Og ang. stål og brandtemperaturer - som ALTID bliver bragt på bane - så smelter stål ved ca. 1300 grader (kan ikke huske det præcise tal) og flybenzin ved en del laver (omkring 700 tror jeg). Der er så bare det faktum at stål mister omkring 60% af sin styrke ved omkring 700 grader. Det kombineret med den lodrette brudzone er der intet underligt her.

Som du kan... ;D

Problemet er bare, hvis du ser videoerne, så forbrændes stortset alt flybenzinen ved eksplotionen, da flyene rammer bygningen...

Så selvom tankene var stop fyldte, så ville der aldrig være nok til, at kunne forårsage en smeltning af stål eller bare noget der ligner det...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Så selvom tankene var stop fyldte, så ville der aldrig være nok til, at kunne forårsage en smeltning af stål eller bare noget der ligner det

Jeg læser åbenbart de forkerte bøger og lærer de forkerte ting, så vil du ikke være så venlig at sende mig et link til det (venligst fakta)

Det er simpelthen ikke korrekt det du skriver!

Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Rohde:
"»Forfatterne viser et indhold af ganske almindelige mineraler som aluminium og jernoxid, som ikke er overraskende i støv fra en bygningsbrand. Jeg vil ikke være overrasket, hvis de målte kemiske sammensætninger kom fra en hvilken som helst brandtomt"

Hold kæft, hvor er du manipulerende!

Citatet er »Forfatterne viser et indhold af ganske almindelige mineraler som aluminium og jernoxid, som ikke er overraskende i støv fra en bygningsbrand. Jeg vil ikke være overrasket, hvis de målte kemiske sammensætninger kom fra en hvilken som helst brandtomt, men jeg kan tage fejl, for jeg skal understrege, at jeg ikke ved noget om hverken termit eller nanotermit,«

 

Jacob Rohde:
»Når man tænker på de foregående terrorangreb fra al-Qaeda, lyder det mærkeligt, at de pludselig skulle bruge mange tons avanceret sprængstof. Hvis man alternativt forestiller sig, at en efterretningstjeneste skulle løbe risikoen for at blive opdaget, mens den smugler flere hundrede tons sprængstoffer ind... Nej, det lyder mærkeligt på alle mulige måder,« mener Martin Harrow, ph.d.-studerende på Dansk Institut for Internationale Studier.

 

Øh, der står vist tydeligt, at det ikke er en professor i kemi, som du ellers hentyder til?

Jacob Rohde:
Der er endnu INTET. Jeg gentager INTET bevis for denne sammensværgelse.

Jeg har ikke talt om nogen sammensværgelser. Jeg har kun skrevet, at det er underligt, at du er så meget imod at man taler om, at der er måske noget bag 9/11, som vi ikke kender noget til, når der er beviser for nanotermit i støvet af bygningen!

Jacob Rohde:
1. Du henviser til en artikel forfattet af kendte skeptikere. Der er ingen andre forskere eller lignende som er kommet frem til samme konklusioner. Her under ANSI.

Skeptikere? Der er tale om bl.a. den danske Niels Harrit - lektor v. Kemisk Institut, Københavns Universitet. Jeg henviser til en lektor ved kemisk institut, og du henviser til to, hvoraf den ene ikke har noget naturvidenskabelig uddannelse og den anden blankt erkender, at han ikke ved noget som helst om termit eller nanotermit.

 

Jacob Rohde:
2. Antyder indirekte at CIA (eller FB) har smuglet mange mange tons sprængstof ind i WTC uden nogle har bemærket det hvilket er usandsynligt.

Det har jeg ikke antydet. Jeg har hverken sagt, at det var CIA, FBI eller tante Orla, som gjorde det. Der var nanotermit i bygningen - hvordan det kom derop ved jeg ikke.

 

Jacob Rohde:
3. Så nu kan vi tilføje ANSI og alle der arbejdede i WTC til listen af deltagere over medsammensvorne.

God spin-taktik må jeg sige! Hvorfor bliver du ikke spin-doktor?

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Live bliver building number 7 rapporteret sammenstyrtet, selvom det først sker 3-5 timer senere (kan ik lige huske tallet i hovedet, og er doven...)

Alligevel kan alle medier bringe nyheden om, at building number 7 var styrtet sammen, selvom det reelt ik var sket!

 

Igen er du fuld af misinformation.

1. Ikke alle medier - KUN BBC. Der er INGEN andre medier der bringer nyheden om at WTC7 er styrtet før det rent faktisk skete.

2. Forksellen er 40 minutter - ikke 3-5 timer.

Så hvad er mest sandsynligt:

1. At BBC er en del af en verdensomspændende konspiration der nu tæller mange mange tusinde mennesker.

2. At BBC værten kom til at sige noget vrøvl? Alle der ser live reportager - i sær i sådanne en situation som denne - ved hvor tit en fejl opstår, eller de kommer til at sige noget der ikke helt passer.

Igen har BBC svaret:

Se her: http://www.bbc.co.uk/blogs/theeditors/2007/02/part_of_the_conspiracy.html

Jeg ved godt hvad dit svar er: at BBC er en del af konspirationen - hvilket blot viser hvor tåbeligt hele ideen er.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg så bare lige det var fra BBC, så jeg vil tro det er nyheden om, at WTC bygning 7 var kollapset før det reelt skete og blev sendt live før det skete, så nogle har haft forhåndsviden om det ville ske. Har læst om det utallige gange. Dette er dog forklaret flere gange efter, med at der kom utrolig mange fejl rapporteringer 11. september, og med god grund. Hvad der lægger bag disse rapporteringer før det egentlig skete ved jeg ikke, men det synes jeg nu ikke afslører noget som helst. Der fløj så meget igennem luften de første dage, at der helt sikkert er rapporteret ting der senere viste sig at være anderledes.

Men desværre er der en tendens til, at folk forkaster alt der kritiserer den officielle historie bag, eller forkaster alt der taler for den officielle historie, for det er helt sikkert, at der er dele af sandheder i begge udlægninger. På den måde bliver det "konspirationsteoretikere" imod de "rationelle" hvor der kun findes 1 udlægning der dækker alt der skete, som der kæmpes om, og sådan ser jeg på ingen måder nogen af historierne og teorierne 11. september. Jeg hader ordet konspirationsteori, for hvad er det? Det er en teori der kan være noget ævl, men også en teori der kan være sand, mens den officielle er konspirationsteorien, og jeg synes det er ærgerligt det bliver en kamp om den endelige udlægning, for det er et så vigtigt kapitel i historien, at det må være i alles interesse at få alle teorier vendt og drejet.

Der holdes masser af ting hemmeligt, som aldrig kommer ud, men der er også meget der kommer ud mange år senere, hvor det så er for sent at reagere på, det er der mange eksempler på. Classified og highly confidential er ikke blot begreber der eksisterer på film. Et par eksempler er MK Ultra og Operation Northwoods.

Det behøver absolut intet at have at gøre med had til USA med anderledes teorier. Tværtimod bunder det bl.a. i en frygt for at miste de værdier og friheder USA trods alt stadig står for. Det er en frygt for politistaten kan man sige, og med god grund med de mange indgreb i forfatningen, og det er lige meget om det er de neo-konservative der sidder ved magten, eller frelseren Obama, hvor virkeligheden stille og roligt begynder at dæmre. Jesse Ventura og Willie Nelson er gode eksempler på ærkeamerikanere der elsker deres hjemland, men som stiller spørgsmål omkring 11. september. Jesse er tidligere med i navy seal og guvernør i Minnesota mens jeg boede der et par år. Only in Amerika :). Ville aldrig blive valgt i Danmark, alene på grund af hans type.

Slut herfra. Lidt god karma fra Willie Nelson  - I løbet af det næste år skulle jeg gerne fuldføre min mission. Besøge alle 48 lower states i USA. Har været i 46 pt. Når jeg når til Californien som nok bliver den sidste, vil jeg sætte mig på en bjergtop og spille denne...&feature=related">God bless..

Billigt Hundeudstyr Online

Side 14 ud af 21 (207 indlæg)