Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

jeg har fået en lys ide

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse:
Der sidder flere forskellige personer herinde, nogle der får en ide og udlever den, folk der vælter sig i ideer og kører flere projekter samtidig

Det kan jeg vist kun hvis være enig i :-) 

Til trådstarter, synes jeg det er rigtig fint du spørger her på Amino istedet for at gå igang med en ide, som der allerede er i fuld gang. I starten af min Amino-''karriere'' spurgte jeg også rigtig meget ud, med tusindvis af ideer, og det har hjulpet mig utrolig meget, til hvor jeg så er i dag, med nogen projekter jeg synes er rigtig spændende at arbejde med. 

Spørg endelig løs her på Amino! 

 

P.S snart kan du også få feedback på Ideindex.dk - nu skal jeg vist ikke sige mere Embarrassed

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

En god ide siger du....der findes da mange sider hvor man kan leje værelser, huse osv..Cool

Markedsføringsforum - kom og være med!

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

pigenmedideerne:

Hej allesammen

jeg har fået en god ide synes jeg selv. jeg tænker på at oprette en hjemmeside hvor man kan leje sin lejlighd eller sit værelse ud, eller søge efter en/et, men her kommer pointen, for alle de boliger der bliver lagt op på siden, der skal kæledyr være tilladt. kan man det?

Som de andre har skrevet så er det ikke en særlig god idé da sådan en funktion findes på næsten alle boligsider.

Noget andet man kunne gøre var at lave en "boligportal" for hjemløse så de kan låne et værlse, tom lejlighed, garage, lagerlokale eller lignede om vinteren hvor der er skide koldt.

Det kunne være sådan at man åber sin dør op for en hjemløs klokken 21 og så er det ud af vagten igen klokken 06 om morgen, eller hvad folk nu selv aftaler.

 

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)