Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kasis sponsorat i BIF?

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen kloge herinde, som kan fortælle mig, hva Kasi har fået ud af, at smide over 100 mio kr i BIF sidste år? Eller mio af kroner de foregående år?

Set ud fra et firma synspunkt kan jeg ik finde en eneste ting... Jo gratis VIP billetter til ham Jesper gutten!
Og ham Jesper har fået en masse omtale personligt, men hva har hans firma fået ud af det voldsomme sponsorat?

Håber der er nogen, som kan komme med et par punkter, for jeg fatter nada af den sponsoraftale!

LINK

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo svært at sige..... Men der kan jo være foregået rigtigt meget bag kulisserne, som vi ikke kender til. Nu er jeg selv opvokset på de kanter, så ved der foregår nogle skumle studehandler i ny og næ.... Bare se på ishockey-holdet fra den nabokommune hvor jeg er opvokset ;)

Så én mulig forklaring er vel "I scratch your back....."..... Men det kan da også bare være manden er glad for Brøndby.... Her i Odense har vi jo en skrothandler der tidligere har drevet en vinhandel med underskud, blot fordi han synes vin var spændende :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Fama:

Det er jo svært at sige..... Men der kan jo være foregået rigtigt meget bag kulisserne, som vi ikke kender til. Nu er jeg selv opvokset på de kanter, så ved der foregår nogle skumle studehandler i ny og næ.... Bare se på ishockey-holdet fra den nabokommune hvor jeg er opvokset ;)

Så én mulig forklaring er vel "I scratch your back....."..... Men det kan da også bare være manden er glad for Brøndby.... Her i Odense har vi jo en skrothandler der tidligere har drevet en vinhandel med underskud, blot fordi han synes vin var spændende :)

Jojo, men flere hundrede mio kroner, blot fordi man er glad for en klub... Det virker på ingen måde gennemtænkt...

Altså firmaet har jo fået minimal reklameværdi på deres markeder, hvis overhovedet nogen...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Fama:

Det er jo svært at sige..... Men der kan jo være foregået rigtigt meget bag kulisserne, som vi ikke kender til. Nu er jeg selv opvokset på de kanter, så ved der foregår nogle skumle studehandler i ny og næ.... Bare se på ishockey-holdet fra den nabokommune hvor jeg er opvokset ;)

Så én mulig forklaring er vel "I scratch your back....."..... Men det kan da også bare være manden er glad for Brøndby.... Her i Odense har vi jo en skrothandler der tidligere har drevet en vinhandel med underskud, blot fordi han synes vin var spændende :)

 

Jojo, men flere hundrede mio kroner, blot fordi man er glad for en klub... Det virker på ingen måde gennemtænkt...

Altså firmaet har jo fået minimal reklameværdi på deres markeder, hvis overhovedet nogen...

 

Måske er det derfor at han nu skyder en masse penge efter en tysk håndboldklub.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Jojo, men flere hundrede mio kroner, blot fordi man er glad for en klub... Det virker på ingen måde gennemtænkt...

 

Nej det er vi enige om... Det er også derfor jeg forestiller mig der kunne være foregået noget mere bag kulisserne.... Der sidder jo nogle ret store kanoner i bestyrelsen - så en mulighed kan være det ganske enkelt er måden den slags drenge laver forretninger på.... Du ved.... "Smider du 100 mio. i min fodboldklub kan det godt ske der dukker en bestyrelsesplads op et eller andet sted og så mangler X i øvrigt lige en samarbejdspartner til noget smykkehandel" :)

 

Fashion-Seller:
Altså firmaet har jo fået minimal reklameværdi på deres markeder, hvis overhovedet nogen...

 

Helt enig... og hvis det endeligt er kan man nok godt købe et par CL-billetter osv. for 100 mio. hvis det er det, det handler om..... Så én ting jeg ikke tror der hersker nogen tvivl om er at det ikke udelukkende har handlet om at få relevant eksponering af sit brand.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

Måske er det derfor at han nu skyder en masse penge efter en tysk håndboldklub.

Det kan næsten kun være derfor... Han har sjovt nok trukket alle de dyre sponsorater ud af DK...

Men det er bare mange kroner, som der er smidt efter BIF...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad kan man forvente af en Brøndby fan Zip it!

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Nicolaj Thomasen:

Hvad kan man forvente af en Brøndby fan Zip it!

At han er vantil, at se opad i tabellen Skype-Giggle

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 01:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kender jeg en personligt som har en meget høj stilling i kasi group.

og hun sagde at det var fordi at han var hysterisk brøndby fan.

men åbenbart ikke så hysterisk brøndbyfan at han ville finde sig i hvad som helst.

 

Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 149
Fra  Web Republic Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror, at det er vigtigt at have in mente, at klubben havde en helt anden direktør, da sponsoratet blev offentliggjort tilbage i sommeren 2008 - nemlig Hermann Haraldsson, som blev fyret i Brøndby for et år siden.

Uden at kende nogen af parterne, tror jeg, at Hermann og Kasi-Jesper havde langt større "fælles fodslag" end Kasi har haft med de efterfølgende direktører. Kasi virkede da i hvert fald alt andet end begejstret, da Hermann blev fyret.

Man kunne måske forestille sig, at Kasi havde kunnet få noget mere ud af sit sponsorat med en mere kommercielt tænkende direktør (som Hermann) ved roret, end det var tilfældet, efter at denne blev fyret?

Når det er sagt, tror jeg også, at Kasi er oprigtigt glad for Brøndby.

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)