Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af importvirksomhed

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg læser det, så er det når du rejser.

mit svar var peget i retning af, hvordan reglerne er i Danmark. Jeg har desværre ikke noget kendtskab til regler omkring eksport fra Thailand

 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12667
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :



styx32:

Kan det være rigtigt ?

Ja naturligvis kan det da det !!  

Har du overvejet hvor store mængder Øl der er du skal hjemtage for at det bliver nogenlunde realistisk rent økonomisk?  Fragt fra Asien er blevet rigtigt dyrt. 

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:



styx32:

Kan det være rigtigt ?

 

Ja naturligvis kan det da det !!  

Har du overvejet hvor store mængder Øl der er du skal hjemtage for at det bliver nogenlunde realistisk rent økonomisk?  Fragt fra Asien er blevet rigtigt dyrt. 

Enig der skal meget til, plus det faktum, at nu er Thailand ikke kendt for at lave super spændende øl

Tilmeldt 21. Jul 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Nu er det SPY vi taler om hvis jeg skal købe det herhjemme vil prisen være ca 20 kr. pr flaske.

det er næsten umuligt og opstøve i Danmark.

jeg er ikke begyndt og undersøge fragtpriser endnu jeg vil bare have ide om hvor mange papirer der skal til og om det overhovedet er besværet værd.

Ved at der er et import firma i Holland der tager store mængler hjem af SPY og det er jo inenfor EU. så måske det var en mulighed og købe af dem.

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kender jeg ikke spy :-) Men det kan nok være en god idé til en start at prøve at snakke med firmaet i Holland så du slipper for at tage en hel container eller lign. så kan du prøve at se om du kan sælge det.

Nu ved jeg ikke om de er 20 kr. i butikkerne eller i importørleddet. Hvis det er 20 kr. i butikkerne så vil jeg sige at du får noget af en udfordring at sælge det billigere. Hvis det er House of beer eller en af de andre store der sælger lidt i Danmark, så bør du nok også til en start undersøge om de har eneforhandling i Danmark af den.

Der bliver følgende tillagt når du importerer til Danmark

0,16 kr. Engangsemballageafgift
50,90 kr. i ølafgift (pr. 1 liter ren alkohol)
1.00 til Dansk retursystem (mener jeg det er)
moms & pant 

Tilmeldt 21. Jul 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

God ide :.-)

 

Tak for alle jeres svar.

 

 

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Jeg bor i Thailand og driver en virksomhed her. Jeg vil gerne prøve at spørge min advokat hvad der skal tages højde for og evt hjælpe dig med at skabe kontakt til producenter osv.

Hvis det er noget du er interesseret i at arbejde videre med, så kontakt mig på ms@vsi-group.dk

Mvh.

Mikkel Schmidt

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)